Ineke2 schreef:Yep idd...maar ik geloof dat katten en hondenvlees eten hoier niet toegestaan is.
Nou ja, een retourtje China heb ik er in dat geval niet voor over.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shotime schreef:Ik neem aan dat de paardenvleesetende mensen hier dus net zo makkelijk een stukje kat of hond proevenof misschien ook wel krekel of zo?

) 
)
elinax21 schreef:sorry hoor...maar ik vind het een beetje hypcriet dat je geen paard eet, maar verder wel andere dieren. de meeste paarden hebben tenminste nog een goed leven gehad, wat je van de meeste andere slachtdieren niet kunt zeggen. nu zeg ik niet dat er geen paarden zijn die voor de slacht zijn en slecht behandeld worden, je moet het natuurlij kallemaalelf weten, maar zeg dan niet van met een koe heb ik niks dus dat interreseerd me niet. want daar maak ik me eerlij kgezegd een beetje pissig over.
hier ben ik het compleet mee eens Citaat:In Nederland worden er geen paarden voor de slacht gefokt, in Belgie en andere landen helaas nog wel. Het gaat dan vaak om (Belgische) trekpaarden.
Jus_dOrange schreef:Helaas vind ik het smerig, niet om het idee. Integendeel, ik vind het heel jammer dat ik het niet lust. Want paarden komen dagelijks buiten en zitten niet opgesloten. Koeien enzo in de bio industrie wel. 90% van de paardjes in je frikandellen hebben een prachtig leven gehad.
Frikandellen lust ik trouwens wel.