woopy schreef:Nee ik heb niet overdreven (helaas). Ik ga echt aan mezelf werken!
dan ben ik t eerlijk gezegt met Quellian eens
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
runningkawa schreef:Ik had je meer geloofd als je niet anoniem was gegaan.
Nu kan het echt zijn, maar ook de boel op naaien
En dan hadden we misschien ook wat rt posts na kunnen kijken en aan de hand daarvan misschien nog wat kunnen zeggen.
verder ben ik zo'n trutje, dat ik nu de hele tijd zit te denken, zou het die bokker zijn, of die
woopy schreef:Nou zo erg is het bij mij nou ook weer niet. Als je om elk probleem je paard moet verkopen heeft het geen zin.
marijkedam schreef:Ik denk idd dat het ligt aan je zelfbeheersing. Ik wordt ook erg snel kwaad. Bij mijn vorige verzorgpaard kon ik ook zo kwaad worden dat ze het bloed onder mijn nagels vandaag haalde en dan heb ik ook wel eens geslagen zonder dat ze dat verdiende. Achteraf had ik dan ook spijt ervan. Nu heb ik een ander verzorgpaardje met een liever karakter en wordt ik ook wel eens boos, maar niet echt kwaad. suc6 ermee. Ga er op proberen te letten dat als je kwaad wordt, dat je dan tot 10 telt.