Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kusia schreef:Ik heb welliswaar geen eigen paard, maar een verzorgpony, misschien wel 2 keer zo erg
capopjekop schreef:Dat probleem ken ik. Zelfs als ik op wedstrijd met een rood strikje rijd, word ik afgesneden en zit ik met een geflipte pony. Kan ik op zich nog mee leven, maar als je dan ook nog iemand hoort zeggen:'ach dat wijf heeft alleen een strikje in om ruimte te hebben', dan hoop ik dat Amber eens flink stenis zou maken.
dat meeeeeeeen je niet ACHTERLIJK!!!! dan probeer je mensen te waarschuwen, door je strikje, iets wat massa's mensen niet eens durven en dan krijg je zo'n reactie....... triest hoor
Esmeralda schreef:als je idd iemand in de verte ziet rijden kan natuurlijk gewoon door blijven draven of galoperen, maar als je er bijna ben dan kan je toch gaan stappen. maar ik denk dat dit een eindeloze discursie zal blijven
shadowflower schreef:wat ik wel vind is dat de pension mensen meer recht hebben want die betalen gewoon super veel aan stalling plus die hebben het paard zelf betaalt ... en dan komt er zeker ineens zo een aso penny bitch die denkt dat ze je alles kunne vertellen ..... zo ook op mijn stal zo een aso verzorgstertje die mij geen voorrang gaf als ik dat had en ze wou dat ik op HAAR kant ging rijden zeg maar de zelfde hand .... en ik moest maar aan de kant .. nou toen zijn er toch wel een aantal scheldwoorden te pas gekomen .. dat soort dingen moete ze mij niet flikken
Dat slaat toch ook nergens op? En dat ze geen voorrang geeft is natuurlijk niet goed... lowara schreef:op conours ben ik altijd doodsbenauwd. in maart had ik een springconours (binnenconcours) en er waren 44 combinaties in 1 bak van 20X40 aan het rijden. erg druk dus. ik wordt ondertussen half tegen een muur geplet. op zich niet erg. (de rest had hetzelfde probleem) behalve dat 1 doos besloot dat haar paard er wel snel ;angs kon. Gevolg: mijn paard kreeg een ongeloofelijke knal tegen haar zij, en kon geen kant op om weg te lopen ervoor. dag rustig paard.. dag concentratie... ze was daarna doodsbang voor elk paard wat langsliep (en dat zijn er 43 per minuut) dus niet zo leuk dat die meid geen rekening met de drukte hield.
Ik ben een paar keer bij hem voorgedrongen en toen viel het kwartje. Hij heeft me niet weer voor de voeten gereden.
gaat ze mij uit lopen schelden toen was ik kwaad!!! nou de les er na ik dacht dan ga ik wel naar buiten met mijn client... gaat zij ook opeens naar buiten laat ze haar paard mijn pony in volle galop inhalen terwijl er een client op zit die nog maar net kan blijven zitten
grrrr!!