welk(en) rijbroek(en) hebben jullie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Klukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 14:21

Ik vind jodphurrijbroeken met een leren zit geweldig OK dan!
Ik heb een sonnenreiter, een eurostar en een ander duits merk
de sonnenreiter heb ik net nieuw gekocht en is mijn nieuwe wedstrijdbroek
omdat ik al jaren met een 12 jaar oude broek reed. Haha!

Iris

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 18:22

ik wil alleen nog maar kentucky miammi in de gewone maat nie in de lengte maten want die zijn echt veel te lang (vooral voor mij met me korte beetjes).
passen me perfect en blijven lang mooi, maarja ik wil op zijn tijd nog wel eens een ander kleurtje.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 18:39

Ik heb totaal 4 rijbroeken, waaronder m'n witte wedstrijdbroek.
1. ANKY regular - gewone rijbroek met rondgenaait zitvlak en 1 zakje met rits. Een fijne broek, is ongeveer 3 jaar oud nu, blijft mooi alleen waar ik met het zadel in contact kom begint te glanzen. Ik heb de broek met korting kunnen krijgen omdat ik destijds in een ruitersportzaak stage liep. Ik zou nu niet voor een Anky kiezen omdat ik voor dat bedrag bijna 2 Eurostar Klara's kan kopen.

2./3./4. Eurostar Klara - voor mij dé broek. OK dan! Prijsgunstig (€ 79,95), mooi model, wél steekzakken, géén bandplooien (tenminste, dichtgenaait), rondgenaait zitvlak. Ik heb deze broeken het meeste aan. Nadeel vind ik wel de stof, die wordt gauw lelijk (pillen) maar nu ga ik ook niet zo voorzichtig om met mijn broeken. Knipoog Er schijnt ook een Klara-model te zijn van de thermostof (ik dacht de 830 stof), die zou ik ook nog wel eens willen proberen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 19:20

Ik heb 1 rijbroek van cavallo, 1 van anky, 1 van pikeur en 1 witte van eurostar. allemaal strak met steekzakken. de broeken van eurostar vind ik niets, zijn veel te dik en gaan snel pillen.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 19:20

uhm, ik heb een grijze fluwelen rib van Eurostar, een zwarte fluwelen rib met leren kniestukken van Eurostar, een beige van Eurostar en een Paarse Eurostar met een leren kontstuk. Een grijze van Premium, met kontstuk van suede.. die is bijna helemaal naar de ... En mijn nieuwste aanwinst is een hele aparte blauwe pikeur met rondgenaaid kontstuk en steekzakken. Die zijn ideaal, dus de volgende worden allemaal met steekzakken..

BTW de zwarte Eurostar en grijze Premium hadden allang in de container gemoeten, maar ze zitten ZO lekker, en is altijd handig om een rijbroek bij te hebben, dus 1 van de 2 ligt nu standaard in me auto, bij me oude rijschoenen en me oude chaps..

MiScha_lOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 20:26

Ik heb 1 van pikeur gehad (zijn echt super broeken) was toen nog 200 gulden.
Ik heb 1 van eurostar die was 100 gulden.
en ik heb nog 1 van horka (of zoiets weet niet hoe dat heet)
met lederen zitvlak maar weet zo niet meer hoe duur die was.
en ik heb nog een broek met lederen zitvlak die heb ik gekocht bij Divoza. Die was toen afgeprijsd naar 50 euro. Weet alleen niet meer welk merk het is.

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 20:27

Harry's Horse vind ik de beste ,zitten ook errug lekker!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 20:41

Ik heb twee euro-star's (klara) die zijn 80 euro ofzo nieuw, maar ik heb ze van iemand nieuw overgenomen waardoor ze een stuk goedkoper waren. Ook heb ik een mondoni africa (met kunstlederen zitvlak) deze vind ik erg fijn zitten, maar slijt wel snel (70 euro).
En een witte van global, die was 80 euro...
Rijbroeken zijn inderdaad duur, ik zou er nooit een kopen van 140 euro ofzo Ik koop dan liever een tweedehands rijbroek van iemand (eentje die iemand bijvoorbeeld te groot/te klein gekocht heeft, en dus nog in nieuwstaat is) dan is die een stuk goedkoper! Haha!

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 20:44

2 van eurostar en 1 van horka

gilberke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 20:56

hey
heb 2 eurostar rijbroeken met hoge rip.
2 normale van eurostar (zit ok me wite rijbroek bij )
1 van eurostar met ledere zit vlak
en dan nog een van cavalo hogerip

groetjes kim

ikkie1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 21:26

ik heb er 1 van Harry's Horse
en 4 van eurostar

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 21:49

Eurostar Klara, Eurostar Klarissa en 1 van cavello

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 01:40

Ik heb Cavallo, vandaag een nieuwe gekocht. Hij was 155 euro Bloos

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 02:58

Pfffff.
Ik heb een 1 anky, 2 eurostar's, 3 Cavallo's, 1 RTS, 2 Harry's horse, 1 Horka, 1 Pikeur. En ik moet zeggen, Anky is de beste EN de fijnste!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 03:11

Heb 2 x Eurostar Sprint, donkerblauw en lichtblauw Tong uitsteken, niet erg duur en zit best!!! Geen leren zit of wat dan ook, gewoon normaal, simpel iets Haha!.

Heb 1 zwarte Eurostar Sahra, met rondgenaaid zitvlak. Had deze broek besteld, een maat groter dan die Eurostar Sprint, dus dacht.. ik zou hem wel passen... Maar eigk heel ander model ofzo Verward Eigenlijk is ie wel 2 maten te groot.. maar ja ff warm wassen haha Tong uitsteken

Heb 1 witte van Global haha veelste klein en voor heel laag prijsje, ach toch alleen maar voor de wedstrijd toch Knipoog

Oja, en een thermobroek Haha!

En ooit zou ik wel zo'n heuprijbroek willen proberen haha *LOL*

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 10:21

3 van Eurostar [waaronder mn witte wedstrijdbroek]
1 van Pikeur
1 van Global
Lachen