ooit dit gezien...of ken je het...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 19:11

Sanet schreef:
Hoe moet ik me dat voorstellen??

Hetzelfde als de koolstaafjes die hier genoemd worden, maar dan wordt het gloei-element gevoed met benzine. De benzine zit in een wat-achtige stof, zodat het er niet uitklotst maar gelijkmatig opbrand.

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 19:34

Jennifer, ze hebben ze ook bij de Obelink in Winterswijk! Boven bij de ski-spullen!!!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 14:13

Die zakjes met zo'n muntje erin heb ik ook. Ik had ze eerder altijd bij mijn oude handschoenen tegen de rug van mijn hand liggen, leek wel heel raar, die gebochelde handschoenen, maar hielp primategen de kou!
het koken naderhand vond ik alleen zo'n opgaaf. Dikke onzin natuurlijk, maar meestal de eerstvolgende keer dat ik weer wou rijden moest ik eerst de zakjes weer soepel koken.
tgenwoordig heb ik dubbeldikke BR-fleece-handschoentjes. Tot nog toe heb ik alleen nog maar zweethanden gehad Knipoog
Ik heb hem overigens ooit eens op een paardenbeurs gekocht, maar idd zie je ze sindsdien bijna bij elke paardenzaak/sportzaak liggen.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 14:15

Die zakjes met zo'n muntje erin heb ik ook. Ik had ze eerder altijd bij mijn oude handschoenen tegen de rug van mijn hand liggen, leek wel heel raar, die gebochelde handschoenen, maar hielp primategen de kou!
het koken naderhand vond ik alleen zo'n opgaaf. Dikke onzin natuurlijk, maar meestal de eerstvolgende keer dat ik weer wou rijden moest ik eerst de zakjes weer soepel koken.
tgenwoordig heb ik dubbeldikke BR-fleece-handschoentjes. Tot nog toe heb ik alleen nog maar zweethanden gehad Knipoog
Ik heb hem overigens ooit eens op een paardenbeurs gekocht, maar idd zie je ze sindsdien bijna bij elke paardenzaak/sportzaak liggen.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 14:25

Je hebt ook nog van Grabber handwarmers, toowarmers, footwarmers, bodywarmers, etc...

Eenmalig bruikbaar, werken door contact met de lucht (dus je moet niet schudden of knijpen ofzo)

Ik wist, buiten dat "zakkacheltje" van hierboven, wat voor mij geen optie is, niet dat er herbruikbare soorten bestonden Bloos!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 14:32

Pascha schreef:
Jennifer, ze hebben ze ook bij de Obelink in Winterswijk! Boven bij de ski-spullen!!!

haha,kej dan!!! maare ik werk er niet meer,enne btw,ik werkte beneden Tong uitsteken op de sportafdeling Clown haha,maar ik heb ze er nog nooit gezien Bloos! Bloos

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:29

Ze liggen er wel!! Ik heb ze zelf gezien!! Haha!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 13:06

ik ga er binnenkort toch nog heen,dus ik zal eens ff kijken ja Haha!