woody ranch in de veluwe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 17:29

cissie schreef:
Wij hebben gekeken bij de buitenstallen die waren imo wel krap, de binnenstallen waren misschien wat ruimer maar zo donker dat dat haast niet te zien was Verward
De eigenaren leken mij idd onwijs aardig en behulpzaam, zeker hoor!

Ik ben van de zomer met mijn paard en Tallie1979 en haar paard op vakantie geweest bij de Woody ranch en ik kan je zeggen dat de binnenstallen volgens mij zo'n 3.5 bij 3.5 m zijn Ze zijn absoluut niet klein. De eigenaren zijn echt helemaal super en heel erg behulpzaam.

Helaas verliep onze vakantie erg dramatisch omdat Tallie1979 van haar fjord viel en haar enkel brak en de eigenaren van de Woody ranch hebben ons super geholpen OK dan! Ik kan niets anders zeggen. Zelfs toen we terug thuis waren van vakantie kreeg ik nog een e-mail om te vragen of alles goed met Chantl en mijn paard ging.. mijn paard had een ongelukje met de trailer gehad op het punt dat we net wilden vertrekken naar huis. De gastvrijheid en behulpzaamheid van de eigenaren heeft veel goed gemaakt tijdens onze dramavakantie Lachen

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 17:47

Jij bent er langer geweest dan wij dus dat zal haast wel, wellicht dat vanwege de slechte lichtinval het voor het oog anders leek, we hebben vluchtig gekeken (bij de binnenstallen) omdat we graag een buitenbox wilden.

Vervelend dat jullie vakantie zo gelopen is, hopelijk heeft de fjord er niks ernstigs aan over gehouden!

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 21:58

we hebben inderdaad vandaag geboekt bij boszicht *LOL* en hebben er veel zin!!ik hoop dat we de goei keus gemaakt hebben Schijnheilig vast wel het is fantastisch,en een prachtige mooie omgeving,en ruime stallen Lachen

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 01:22

Ik ben afgelopen jaar (jaja het is nu net 2005 Knipoog ) samen met nog een paar bokkers naar de Woody Ranch geweest. Het is mij goed bevallen, Marko stond in een binnenstal en die was mooi ruim. Wat wel een nadeel was is dat de weilanden zo ver weg zijn, maar omdat wij bijna de hele dag aan het rijden waren zette ik hem afentoe even in de bak of ging aan de hand even met hem grazen.

De eigenaren zijn erg behulpzaam en vriendelijk. De bossen zijn niet heel erg dichtbij maar het was goed te doen

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 01:44

smiley fijn dat het jullie zo goed bevallen is...ons ging het toch om de weidegang en die was inderdaad ver weg,,,en de stallen binne waren inderdaad wat ruimer als buiten.maar omdat mijn paard een buitenstal nodig heeft inverband met haar chronische bronchites..hebben we toch maar verder gezocht...