Lisjuh87 schreef:Mijn paard is goed gezond maar als hij zwaar zweet raakt hij stoffen kwijt en moet zn lijf en alles herstellen en dat gaat bij hem niet zo snel. Mensen gebruiken anders ook supplementen om hun werk vol te houden neem caffeine, sportdrankjes, druivensuiker en dat soort dingen. Ieder paard is anders en meot anders gevoerd worden en ja mijn paard hersteld gewoon minder snel dus daar heeft hij wat hulp bij nodig en hij doet het er prima op anders was ik er al mee gestopt. Ik denk dat iedereen die goed nadenkt zelf wel kan oordelen wat zijn of haar paard nodig heeft en dat dit een eindeloze discussie is omdat ieder paard anders is kwa wat hij nodig heeft....
Iedereen wil tenslotte het beste voor z´n paard!
Het was geen aanval op wie dan ook. Maar je geeft zelf toe dat je paard overmatig zweet en daardoor teveel stoffen kwijtraakt. Een tekort van het paard dus. Ik sprak in mijn bericht enkel over ´gezonde´paarden en geen paarden met tekortkomingen. Mijn paard heeft ook supplementen nodig, zonder die supplementen is haar conditie minder. Ik geef ze dus zelf ook