Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ilufprincess schreef:ja idd
ziet er heel lief uit..
vanmorgen even wezen kijken![]()
hij is héél lief in omgang
maar als het op werken aankomt![]()
nuja..
ze komen er wel uit
xtwisterx schreef:Als ik het goed begrijp is de bedoeling dat jij over een poosje een prettig rijpaard hebt. Dan zie niet in waarom jij van mening bent dat je dat het beste zelf kan doen. Volgens je profiel ben je 15 jaar. Waarom kun je niet gewoon accepteren dat er een hoop andere mensen zijn die een heleboel ervaring hebben in de paardensport en die jouw paard wél op een goede manier in kunnen rijden?
Daar krijg je een veel fijner paard voor terug dan op de manier die jij nu aan het proberen bent. Als jij je paard al 2 keer een pauze hebt gegeven tijdens het inrijden ben je zeker op de verkeerde manier bezig, en ik vraag me af wat je nog te wachten staat.
Nee meid, ga vooral zo door. En over een jaartje niet komen huilen dat het paard onhandelbaar is. Eigen schuld heet zoiets.
ilufprincess schreef:sofie zit in depri bui
en jullie maken het alleen maar erger..
ze is gewoon doodsbang dat ze hem gaan verkopen![]()
. Dat zou ik heel jammer vinden want het is een supermooie pony, helemaal mijn smaak
Ze heeft van mij dus al een paar rake klappen gehad (zielig he
) maar ze loopt nu (alleen ook nog eens) net zo rustig mee als mijn andere paarden. Daarbij kan ik ook alle voetjes optillen terwijl ze los in de wei staat........vreemd he, ze weet wel wie de baas is (voorlopig
)
....respect. Haar inrijden was een kwestie van opzadelen en wegrijden 
waardoor ? door mensen die denken "eventjes" een pony in te rijden !ilufprincess schreef:sofie zit in depri bui
nee jullie toffe reacties van
1verkoop hem ..enz
vind ik echt niet gepast..
nuja ik moei me niet
maar vind het echt jammer!!
ilufprincess schreef:sofie zit in depri bui
nee jullie toffe reacties van
1verkoop hem ..enz
vind ik echt niet gepast..
nuja ik moei me niet
maar vind het echt jammer!!
..
CarS schreef:Zadelmak maken doe je in een paar weken(zadelmak=opzitten daarna beginnen met hulpen leren).

?
.
!