Wie gaat er naar HypoPlaza's knalfeest?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 18:46

Iemand wat van de Rambo dekens gezien??

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:42

Ik ben gister geweest. Wel weer een paar leuke dingetjes gekocht!

monteaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:47

Ben net geweest. Heb n hoofdstel, halstertouw en turkoise sjabrak gekocht. Heerlijk rustig. Beetje min: Iemand liep de kruidenpaardensnoepjes uit te pakken: 1 grote knoflooklucht!Afbeelding

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:22

Ben met Nado van bokt geweest, vond het eigenlijk wel tegenvallen... De thermobroeken zaten niet echt naar maat, en die thermolaarzen helemaal niet! Daarna nog even naar freddys gegaan en tje wat een verschil in kwaliteit~!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:28

Iemand de 500 grams onderdeken bekeken? Gekocht?
Ervaringen mee?
Of zijn die al lang en breed uitverkocht?
Want 195/205 is natuurlijk gangbare maat...

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:29

Ik ben vanavond even langsgeweest. Het was niet erg druk. Sporen gekocht en zadelzeep en likit.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 23:27

Ethelate schreef:
Iemand de 500 grams onderdeken bekeken? Gekocht?
Ervaringen mee?
Of zijn die al lang en breed uitverkocht?
Want 195/205 is natuurlijk gangbare maat...

Je bedoelt die van HH?
Hij is erg handig, en lekker warm voor je paard. Alleen jammer dat hij alleen voor en achter een sluiting heeft, waardoor hij niet echt lekker blijft liggen op de rug.

Maar voor onder een deken is hij zeker geschikt!!! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:33

Ben dr gisteren geweest en heb het eea gekocht onder andere lik Its (mn paard heeft er amper aan gezeten Bloos . Waren best leuke dingen.. vind het een leuke winkel .. wel jammer dat hun de regeling hebben dat je niet je geld terug krijgt.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:17

Die onderdekens lagen er nog, ook standaardmaten denk ik (iig een 185 en 175) Het was toen ik er was erg rustig, alleen duurde het bij de kassa nogal lang toen de medewerker wilde weten hoe mijn singel heette en hoelang mijn zwepen waren Verward Knipoog
Ik heb dus een neoprene singel en 2 zwepen gehaald. Wilde ook een vanille dekje, maar die waren er alleen nog maar in VZH. Heb ook bij de dekens staan kwijlen, maar arme Fleur heeft er nu al 3 op.. Ook even bij Freddy's gekeken.. mag best kwaliteit zijn, maar wel onbetaalbaar voor mij..
Bij het MPE nog een dekje (erg mooi!) voor 5e gekocht en mijn verzorgster heeft een prachtige Cavallo jas voor 50e gehaald. Ik denk dat alle aanbiedingen van Hypodrama ook even duur of goedkoper bij MPE te koop zijn Lachen

Mauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:31

Ik ben gisteren ook geweest, vond het een mooie winkel! Helaas alleen een jas kunnen vinden, wel met gratis sjaal hahaha Tong uitsteken

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:55

Ik ben gisteren ook even geweest, jammer dat ze het turquoise dekje niet meer hadden in DRS model, van die vanille lag er nog wel 1, maar die vondik niet zo mooi.

Maar even doorgelopen naar Freddys en daar een heel mooi dekje van BR gescoord, nieuwe collectie met 10% korting.

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:29

monteaura schreef:
Ohhhhhhh Haha! Dat lijkt me zoooo leuk, een luipaard-dekje Haha!

Hij is heel erg stoer, en staat geweldig. Helaas is mijn paard nu kreupel, anders had ik wel even een foto kunnen maken Haha!

monteaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:22

Oke, zodra je paardje beter is, moet je mteen n foto maken!!

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:51

Steffi schreef:
Redelijk geslaagd Haha!
Turqoise dekje hadden ze niet meer in Drs Vanille was er in overvloed maar dat staat niet op een schimmel.
Wél blauwe peesbeschermers, zweepje en een neoprene singel.
EN: leren laarzen, hakjes, aantrekdingen, schoonmaakspul.

Het was trouwens nieteens zo druk in de winkel, maar kwam vast omdat iedereen bij de kassa stond Ziek

Dan ben ik benieuwd waar je bent geweest! Ik ben woensdag (28-12) naar rotterdam geweest en toen hadden ze nog 1 drs turqoise dekje de rest was vanille drs of blauw/vanille veelzijdigheids!! hihi Het dekje dat ik had ging op zo'n touw met allemaal dekjes hihi heb dus gelukt gehad want het was de laatste turqoise!! Haha!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 09:54

Ik ben gister in Nieuwegein geweest, het personeel is aardig, maar de spullen die ze hebben tja dat was het niet helemaal. Wel een nieuwe jas gekocht! We zijn ook de weg nog even over gegaan naar Freddy's en dat was een leuke winkel! Daar heb ik nieuwe rijschoenen gehaald.