Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moeshie schreef:Wat heb je in godsnaam aan een STRING als je rijdt?
Dat zit voor geen meter en voor wat of wie draag je het? Om je paard te 'versieren' ? Hier snap ik echt niets van ....
Ik wil er ook goed uitzien maar bij de paarden kan me dat wel niet zoveel schelen...
Kliko schreef:Ik vind het geen gezicht. Al draag ik doordeweeks altijd heupbroeken, bij een paardrijbroek hoort dat niet. (in mijn ogen)
Ja, dat gevoel heb ik ook, nu bedek je de boel nog een beetje. Ik vind hoge paardrijdbroeken juist mooi, en het is nou eenmaal traditie. Al lijkt me zo'n heupbroek ook wel lekker zitten.
eowynnie schreef:Waar koop je die ? en hoe duur zijn die ?
jophurbroek...nog nooit van gehoordmaar wel gaaf
![]()

moeshie schreef:Wat heb je in godsnaam aan een STRING als je rijdt?
Dat zit voor geen meter en voor wat of wie draag je het? Om je paard te 'versieren' ? Hier snap ik echt niets van ....
Ik wil er ook goed uitzien maar bij de paarden kan me dat wel niet zoveel schelen...

hihi want die vind ik dan weer níét lekker zitten) Ik heb wel gewone broeken als heupbroek
maar niet voor paardrijden. Maar ieder wat ie wil, van mij mag je een heupbroek dragen hoor! dat verschilt per persoon
maar ik krijg toch allemaal basis-rijbroeken, van mijn ouders mogen ze niet duurder zijn dan 50 euro..hoogstens 59..maar dat is een uitzondering, en alleen uitzonderingen van cavallo ofzo, ik heb 1 broek van cavallo, en nog een broek van een merk wat ik nooit gekend heb (een of ander italiaans merk
) maar ik kan dr mee rijden...maar tliefst heb ik Harry's Horse (daar heb ik mijn meeste paardenspullen van)smurf schreef:heupbroeken, string, navelpiercing....![]()
dames, zijn jullie bezig met een modeshow of met een sport en dieren verzorgen![]()
Kijk eerst eens even wat functioneel is, uiterlijke vertoning lijkt me in deze niet de eerste prioriteit
Scum schreef:Ze lijken mij verschrikkelijk te zitten. Dat vind ik met gewone heupbroeken ook al. Bovendien zijn bloezen helemaal niet lang genoeg om in zo'n heupbroek te kunnen stoppen.
smurf schreef:heupbroeken, string, navelpiercing....![]()
dames, zijn jullie bezig met een modeshow of met een sport en dieren verzorgen![]()
Kijk eerst eens even wat functioneel is, uiterlijke vertoning lijkt me in deze niet de eerste prioriteit

En ik zie er ook weinig in om al mijn piercings eruit te halen voordat ik naar stal ga en mijn tattoo af te plakken, puur omdat ik met dieren bezig ben
Piercings, tattoos, strings: allemaal voor mezelf, mijn paarden maakt het niet uit hoe ik eruit zie