Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tessebes schreef:Maar dat heb je bij haar meer dan bij Zanzibar?
Olympia schreef:Bijrijdsters zoeken!
MoniqueT schreef:OK, ff voorbeeldje dan: je komt in een rolstoel terecht, kan alleen je hofd nog bewegen, hebt 3 kinderen die moeten eten en je man overlijdt ... extreem ... maar, wat doe je dan? Dat bedoel ik met zeg nooit nooit.
Dan kan ik vanuit mijn huis naar mijn paarden kijken ,gelukkig heb ik een huis dat gelijkvloers is en de paarden staan in mijn tuin....kinderen heb ik niet(wilde ik ook noooit) en als mijn vriend overlijdt.... heeft hij(en ik ook) een behoorlijke levensverzekering.
) en mijn Tinker en shet gaan nooit weg....boeflover schreef:maar ff nog erbij, als vip volgend jaar is ingereden en ik durf er niet op(ben nogal een bangerik, vooral met grote paarden), dan gaat hijwel weg, maar zoals hij nu is zou ik er wel op durven te gaan(ook al is hij 1.70, hij is heel rank gebouwd, dus hij toont niet zo groot), tenzij hij echt een etter is onder het zadel, maar dat ziet het er niet naar uit(hij vind het helemaal niet erg als je hem een zadel ofzo op doet...)

cissie schreef:Als je ouder wordt en in de meeste gevallen maak je dan ook minder leuke dingen mee ga je dingen in een ander perspectief zien en je wordt je soms harder en meestal realistischer!
Op dat moment zag ik geen andere keus om haar op te offeren om mij (en mijn andere paardje een normaler lever te kunnen bieden!) Nu ik alles in eigen hand heb, kan ik wel vertellen dat Michaela nooit maar ook nooit weggaat....als ik ooit de kans krijg om Brechje weer terug te krijgen, dan staat de stal al meteen klaar!