Thirza schreef:ik vind het hier echt aan het moment liggen...
ik vraag idd ook een bijdrage voor het rijden op maik... maar ik vind wel dat je er iets tegen over mag zetten zoals, Maik is een goed paard, fijn te rijden, je mag ermee op wedstrijd en je hebt er meer vrij heden mee.
ik vind trouwens wel dat je als bijrijder en je betaald niet, dat je ook niks te zeggen hebt en dan ook niet zelf dingen gaat bepalen die "beter" voor het paard zou zijn.
Bij mij was het dus het geval dat ik in overleg met de staleigenaresse er een paard bij kon komen en ik had met haar een speciale regeling, helaas is die komen te vervallen en werd 2 paarden met toch te zwaar dus ben ik opzoek gegaan naar betalende bijrijders.
Ik had geen keus ik kon ze beide niet weg doen en als het zo een oplossing was had ik er vrede mee.
normaal zou ik er ook niet snel geld voor vragen maar in deze situatie kon ik niet anders.
Nu heb ik toch maar besloten om Sya weg te doen omdat ik nu bijna een paard onderhield voor iemand anders en ja zo gek ben ik ook weer niet.
iets heel iets anders, een goede betrouwbare bijrijder vinden is ook een kunst.
Ja ik ben het zeker met je eens zoals je het weer geeft.
Maar ik kan me andere argumenten ook goed voorstellen. Vindt het iets waar je niet goed uit kan komen denk ik... Er is niet echt een duidelijk antwoord denk ik