Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

tyson20 schreef:Lot,belinda en melanie,tuurlijk is het niet allemaal negatief. Gisteren belde marion me af voor de les omdat de bak niet goed was (dat heb je natuurlijk wel eens met een buitenbak)en ik merk gewoon dat ik een typ ben die ook een binnenbak wil. En qua voer,tja ik vind het gewoon jammer dat hij niet geeft wat je hebt afgesproken,voor je 300 euro.
En hij heeft luna om 4 uur een ker naar buiten gegooid,met het gevolg zei die ook dat ze om half 9 pas naar binnen ging,terwijl ze echt wacht tott ze naar binnen mag. Dus nu doe ik mijn paard zo laat mogrlijk in de middag want als ik haar eerder binnen zet wordt ze er wer uit gegooid. Dat vind ik gewoon jammer. Van de zomer had ik het daar prima,toen ze in de wei stonden,niks op aan te merken. Alleen in de winter als je een stal huurt vind ik het niet zo leuk
MirandaB schreef:Wat is begrijp van je stalgenootjes nu, is voor jouw 10 andere.. Is er dan wel een mogelijkheid om van de zomer terug te komen ??
Ik kom van een binnenbak met veel lestijden.. Dus pas na half 9 bak beschikbaar en als je dan afhankelijk bent van je avonden is dat niet prettig! Heb je wel al uitgezocht wat de uren zijn dat je daar dan kan rijden ?
MelanieS schreef:Terugkomen voor een weideplek in de zomer kan altijd. Voor wat betreft plek om te rijden; in de zomer gaan de meeste mensen naar buiten de paden op de lanen in, lekker het bos in. Afgezien daarvan, het is dan wel een drukke stal met 1 bak, maar gekgenoeg is er altijd genoeg ruimte om te rijden. Bovendien zijn de dagen langer in de zomer en ik geloof dat Eline 3 dagen per week werkt en dus genoeg tijd heeft om naar stal te gaan?
Ze wil naar een binnenbak.. Maar die zijn vaak bezet met lessen etc.. En dan zou ze alsnog naar buiten moeten..
) heerlijk tussen de rest in van het hooi te eten.