Ooit gedacht dat jullie een eigen paard zoude hebb

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 14:47

op me 6de kreeg ik me eigen pony maar daarvoor ging altijd met famillie mee die paarden hadden dus ik heb best een paarden famillie
en wist dus wel dat ik een eigen paard zou krijgen

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 16:12

Ik had nooit gedacht dat ik ooit een eigen paard zou hebben. Zeker niet voor mijn 20ste...Wel altijd (ook letterlijk!!) van gedroomd. Helemaal toppie dus, dat ik nu op mijn 36ste toch een eigen paardje heb!!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:20

Ik heb nooit gedacht dat ik een eigen paard zou hebben, maar altyd
stond er op nr 1 in myn verjaardagslystje een paard Haha!
Oke, na een tydje snapte ik wel dat et niet werkte..

Totdat ik Allejandro zag.. hy had iets.. en nu is ie van mij.
Hij was niet duur ofzo, maar ben helemaal gek op 'm .

Vroeger dacht ik altyd "goeie baan" .. en dan kan ik er wel 1tje betalen,
maar ik ben nu ook niet de rijkste, en heb Alle-J nu, ondanks dat
wil ik hem nooit meer kwijt.. Haha!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 19:00

Ik heb nooit gedacht dat ik zelf een paard zou kunnen kopen en ook zou kunnen onderhouden. Toen ik 18 was heb ik Mirk gekocht en nog steeds ga ik naar school toe. Af en toe lijkt het gewoon een sprookje waarin ik leef! Erg onwerkelijk!

craz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 19:12

Ik heb altijd gehoopt een paard te krijgen (ook omdat het beloofd was Boos! )
Maar op 14 kreeg ik er geen, op 16 niet op 18 ook niet. Jaja ouders met hun beloftes...
Op mijn 20e nog is een serieus gesprek gehad met mijn pa die het al zolang had beloofd en nu op 22 was er weer een 'reden' waarom het toch niet zou gaan. Ondertussen was ik fameus aan het sparen gegaan omdat ik wel doorhad dat als ikzelf niet in gang schoot er niks zou gebeuren.
En nu 22, nog steeds student en toch een paardje knn kopen!!
Betaal ook alles zelf en ga er voor werken. Maar heb het er voor over!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 21:47

Mijn papa en mama zijn ook besmet met het paardenvirus en dus hebben er altijd al ponnies in de schuur gestaan.
Bij mij dus niet het gevoel; had ik maar een eigen pony...

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 22:08

uhhmm...............nee niet, wel gehoopt, gedroomd *LOL*

Maar toen ik te horen kreeg dat er een pony kwam, werd ik letterlijk niet goed, ik sliep niet meer en ben kilo's afgevallen (word onderhand weer tijd voor een nieuw paard geloof ik Schijnheilig )het duurde nog even voordat we gingen kijken bij verschillende ponies. M'n ouders bedachten dat het mede daarom maar beter was om toch sneller op zoek te gaan (heel goed pa en ma *LOL* Schijnheilig )

Het paard daarna heb ik zelf gekocht en dat was toch anders dan mn eerste pony, raar eigenlijk ik bedoel als je ergens voor spaart dan hecht je in veel gevallen daar meer waarde aan, maar ik had de tijd om aan het idee te wennen denk ik, bij de eerste pony kwam het totaal overwachts.

3 jaar geleden, woonde ik in een rijtjeswoning, met de paarden ong. 15 min rijden verderop, waar ik erg blij mee was, maar toch ergens hoop je ooit op een huisje met de paardjes aan huis, dat leek me geweldig en beter kon gewoon niet, maar dan zouden we eerst de loterij moeten winnen want anders was het onmogelijk........naja en aangezien de kans dat je die ooit wint zo ontzettend klein is, hoopde ik daar maar niet op.
Maar op de 1 of andere manier (en ook omdat mn pa een betere baan kreeg) konden mn ouders een huisje in de klei kopen met weiland en stallen, ik kreeg hetzelfde gevoel als 12 jaar geleden met mn eerste pony.................Heerlijk *LOL*

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 11:15

Ik hoop het nog altijd Lachen

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 11:28

ik hoopte het altijd, tot we een keer op de paardenmarkt kwamen en niet eens van plan waren om voor een pony te kijken, maar met mijn shetje was het liefde op het eerste gezicht.

en jah hor later kreeg ik er zelfs nog een bij, die verzorgde ik voor een vrouw en reed hem in, zij was zwanger en kon hem niet meer betalen toen, dus had ze hem aan mij gegeven.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 11:35

elady schreef:
Hey

Ik zie zo veel jonge mensen hier op bokt langs komen die een eigen paard hebben. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dan wel jaloers ben Bloos
Gewoon het idee hebben dat je een eigen paard hebt, eigen regels, niet afhankelijk van andere ect.

Hadden jullie het ooit gedacht dat je op deze leeftijf (tussen de 14 en de 20) een eigen paard zouden hebben?

Nee hoor, ik wilde mijn hele leven al een paard, maar mijn moeder vertelde me altijd dat dat veel te duur was, dat wij dat niet konden betalen enz. Dus had ik er nooit op gerekend, vond het al heel wat dat ik op mijn 11e op rijles mocht.

Ik was dus dolblij dat ik op mijn 15e tóch een pony kreeg en dat het financieel (met wat offers) toch lukte Party!!.

Phynix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 12:09

Ik wilde al 16 jaar een eigen paard (ben nu 22). Maar mijn ouders ilde daar echt niets aan meebetalen en ik zit ook nog gewoon op school. Nou heb ik een paar maanden geleden dan toch een E-pony gekocht, samen met mijn schoonzusje. Had dat dus echt nooit gedacht!!! Nou moet ik alsnog alles zelf betalen, maar met wat minder shoppen enzo is dat best te doen OK dan! Blijven hopen dus

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 12:28

Helaas was er bij ons thuis ook niet genoeg geld voor, maar ik wilde wel altijd graag een eigen paard.
Toen ik een jaar of 16 was zag ik dat mijn vriendinnen allemaal een eigen paard kregen en daar baalde ik wel van.

Daarna ben ik hard gaan sparen (gelukkig een goed betaald baan nu)
en op 26 Oktober j.l. heb ik eindelijk mijn eigen paardje kunnen kopen.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 12:39

Van een paard niet.
Toen ik 6 was kreeg ik mijn eerste pony. Ik wist niet eens wat een pony was....
Ik heb pony gereden tot ik 18 werd ong. Vanwege studie en werk nooit meer aan paarden gedacht. Maar mijn dochter wilde graag op pony rijles, mja, dan maar naar een manege. Mijn vrouw vond dat vrij prijzig, en zijn we gaan rekenen. Ik zei voor de grap dat we maar een paard moesten kopen, en dat ik wel weer ging rijden. Dat was eind januari dit jaar, in mei hebben we paard gekocht, en sindsdien rijd ik weer een paard......

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 12:42

toen ik drie was kwam de eerste, en toen ik 6 was de tweede. deze waren beiden van mijn zusje toendertijd. dus ik ben er als het ware me opgegroeid. Nu op mijn 18e heb ik er drie van mezelf. de laatste nieuwe heb ik ook alweer bijna 7 jaar dus ik wee techt niet beter Lachen