Vreselijk dilemma... Donya houden of verkopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madonya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 23:26

hoi sanet:

het is net wat je zegt dat het allemaal wel mooi en leuk is zo, maar mandy wil er ook inderdaad op kunnen rijden, nu heeft ze beatle er ook nog bij en omdat ze toch nog ervaring op moet doen kan ze dat mooi op beatle leren en ze geeft zelf aan dat ze er ook geen haast mee heeft ze vind het prima zo en de jongste is nog veel te klein om op donya te rijden dus dat zit ook wel goed

ik ben bereid om het rijden heel langzaam op te gaan bouwen, eerst veel grondwerk en het respect en vertrouwen terugwinnen van beide kanten en het langzaam op te gaan bouwen

ik heb met mijn stalgenootje afgesproken dat ik haar achter in het voorjaar fatsoenlijk wil kunnen berijden, lukt dat niet dan gaat ze, hoe moeilijk ik dat ook zou vinden maar dan is het een uitgevochten zaak, dan heb ik in ieder geval zoiezo het gevoel van dat ik alles uit de kast heb gehaald om er iets van te maken en is het me dan niet gelukt dan heb ik helaas het spel verloren, maar zij verliest nog veel meer, nl een lief gezin, een fijne stal en alles wat der hartje maar begeerd