Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tomaatje schreef:Kunnen jullie btw wel gewone, mooie bh's vinden in de "grote" maten? Dat is bij mij ook zo'n probleem...
) TequilaRos schreef:Eh niet of nauwelijks!!! Heb ook nog zo'n rotmaat 70D, was dat maar 75C of 75D dan was er nog wel wat te krijgen..... Het lukt wel meestal, maar dan wel de duurdere merken (H&M pas ik niet in.![]()
)
Met een omvang van 70 is het idd gemakkelijker als je A of B hebt. Tomaatje schreef:Kunnen jullie btw wel gewone, mooie bh's vinden in de "grote" maten? Dat is bij mij ook zo'n probleem...

Scum schreef:Eh, voor minder stof ook. Het gaat om de cupmaat. Een 70D is vaak veel duurder dan een 80C. Ook irritant is dat de bandjes dan ook maar meteen breder gemaakt worden, en dan krijg je model Oma.
, die verkoper wist niet wat te zeggen maar ik had er wel lol om.coydog schreef:Ooit kreeg ik van een verkoper bij zo'n zaak als Cristine leDuc een topje wat gegarandeerd paste, was geschikt voor alle maten,
Jaja, ik deed het aan en scheurde eruit, die verkoper wist niet wat te zeggen maar ik had er wel lol om.
Tomaatje schreef:Kunnen jullie btw wel gewone, mooie bh's vinden in de "grote" maten? Dat is bij mij ook zo'n probleem...
Ididit schreef:jammer, die link werkt niet...
is dat erg duur?
MissJ schreef:Ik rij met de shockabsorder van euh, volgens mij is het Berlei.
En dan moet je impactlevel 4 hebben, dan zitten alles strak ingesnoerd en heb je nergens last van.
(heb zelf E)
Breitling schreef:Niet l*llig bedoelt ofzo maar waar heb je een sport bh voor nodig als je cup a hebt? Ik heb een sport bh nodig omdat ze alle kanten op schudden en uit mn bh vliegen onder het rijden maar vraag me af waarom iemand met een cub a een sport bh nodig heeft.