Sportbeha's voor de rijker bedeelden ;)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 13:50

Mijn moeder heeft zelf ook grote borsten. En kon nooit een passende bh vinden. Ik zal haar dit topic laten zien. Ik zelf nergens last van heb maar een cup b. Ik moet wel zeggen als ik heel fanatiek aan het sporten ben. Dat ik wel alles voel schudden. Maar met een beha van de hema is het ij mij op gelost.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 16:27

Ik rij met de shockabsorder van euh, volgens mij is het Berlei.
En dan moet je impactlevel 4 hebben, dan zitten alles strak ingesnoerd en heb je nergens last van.
(heb zelf E)

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:06

Kunnen jullie btw wel gewone, mooie bh's vinden in de "grote" maten? Dat is bij mij ook zo'n probleem...

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:17

Tomaatje schreef:
Kunnen jullie btw wel gewone, mooie bh's vinden in de "grote" maten? Dat is bij mij ook zo'n probleem...

Eh niet of nauwelijks!!! Heb ook nog zo'n rotmaat 70D, was dat maar 75C of 75D dan was er nog wel wat te krijgen..... Het lukt wel meestal, maar dan wel de duurdere merken (H&M pas ik niet in. )

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:22

TequilaRos schreef:
Eh niet of nauwelijks!!! Heb ook nog zo'n rotmaat 70D, was dat maar 75C of 75D dan was er nog wel wat te krijgen..... Het lukt wel meestal, maar dan wel de duurdere merken (H&M pas ik niet in. )

H&M die zijn zowiezo een beetje belachelijk wat lingerie betreft. Bij hun is A klein, B normaal en C zeer groot. D bestaat niet. En net zoals jij zegt, een 80C is groter dan een 70D. Maar dat snappen ze daar niet. Boos! Met een omvang van 70 is het idd gemakkelijker als je A of B hebt.

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:31

Tomaatje schreef:

absoluut niet!! ik haal standaard dezelfde bh's, maat 75C wat eigenlijk te klein is... maar ze rekken heel erg uit, dus mijn 75D kan ik er wel in kwijt Haha!

waar ik me vooral aan erger is dat er bij grotere maten ook veel grotere sluitingen horen... bijvoorbeeld: ik kocht een zelfde bh als de 75C die ik normaal heb, alleen dan wel 75D. van de sluiting met 1 haakje ging die gelijk over naar 3 haakjes... erg charmant onder het strakke truitje dat je draagt als je uitgaat
en dan nog het feit dat als je bh groter word, de prijs ook veeeeeeel groter word... voor dat beetje extra stof Boos!
en tot nu toe heb ik ook geen goeie sportbh kunnen vinden, geweldig topic dus dit!! Lachen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:38

Eh, voor minder stof ook. Het gaat om de cupmaat. Een 70D is vaak veel duurder dan een 80C. Ook irritant is dat de bandjes dan ook maar meteen breder gemaakt worden, en dan krijg je model Oma.

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:41

Scum schreef:
Eh, voor minder stof ook. Het gaat om de cupmaat. Een 70D is vaak veel duurder dan een 80C. Ook irritant is dat de bandjes dan ook maar meteen breder gemaakt worden, en dan krijg je model Oma.

haha, dat bedoel ik dus... het schijnt wel te koop te zijn bij winkels als christine le duc en dat soort zaken, en waarcshijnlijk de duurdere zaken als de Bonnie B ook wel... maar heb echt dus geen zin om 70/80 euro uit e geven aan een bh

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:43

Ooit kreeg ik van een verkoper bij zo'n zaak als Cristine leDuc een topje wat gegarandeerd paste, was geschikt voor alle maten,
Jaja, ik deed het aan en scheurde eruit Bloos! , die verkoper wist niet wat te zeggen maar ik had er wel lol om.
Verder draag ik meestal model oma, fantasie heeft wel leuke dingen in grote maten maar dat blijft niet lang lekker zitten.
Meestal zijn die binnen drie maanden op.

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:48

coydog schreef:
Ooit kreeg ik van een verkoper bij zo'n zaak als Cristine leDuc een topje wat gegarandeerd paste, was geschikt voor alle maten,
Jaja, ik deed het aan en scheurde eruit Bloos! , die verkoper wist niet wat te zeggen maar ik had er wel lol om.

hahah, ja dat kan ook gebeuren... maar dat gebeurde mij hier bij de dames van de livera ook toen ik een sport bh ging passen... en die zouden er toch wel wat verstand van moeten hebben als ze in zo'n winkel staan Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:54

Tomaatje schreef:

Ik ga 1 a 2x per jaar naar Palezzina in Amsterdam.
Erg goede zaak, ze maken het helemaal voor je op maat en sturen het het op naar huis als het klaar.
www.palezzina.com

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:56

jammer, die link werkt niet...
is dat erg duur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:03

Ididit schreef:
jammer, die link werkt niet...
is dat erg duur?

Mijn schuld Bloos!
Het is www.palazzina.com
Het is vrij prijzig maar wel erg mooi en goed

WendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:32

Tomaatje schreef:
Volgens mij heeft Triumph ze niet in 75

Van dat merk heb ik er een gehad, zat super , ging lang mee.
Heb 75 D.
Dus die omvang hadden ze wel, weet alleen niet of ze die ook nog in grotere cupmaat hebben, zal toch bijna wel?

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:34

ik heb zelf een.... ouw nog een merk ook Knipoog shock abserber staat er in het groen aan de voorkant ...
met een kruisbanden achteorp... en met een kleine achtersluiting..
heb ik van me ma gekregen Haha! ben er heel blij mij zit alleen niet helemaal 100% na een aantal uren...
met roijden is het een uitvinding Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:42

Mijn moeder heeft ook aardige borsten, ze is heel lang opzoek geweest naar de juiste BH's maar ze heeft ze gevonden!
De sport BH's van Champion zijn geweldig, ik ga er zelf ook zeker weten 1 aanschaffen, al is mijn cup dan niet zo groot. Ik heb nu een sport BH van de Hunkemo(u?)ller, maar ik vindt het ding echt vreselijk, je krijgt hem bijna niet aan en uit, en hij irriteert ook nog is!

Ik heb trouwens gehoord dat de sport BH's van de Hema ook erg fijn moeten zijn (wel die met beugels, die zonder beugels zijn een echte afrader!)

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:45

MissJ schreef:
Ik rij met de shockabsorder van euh, volgens mij is het Berlei.
En dan moet je impactlevel 4 hebben, dan zitten alles strak ingesnoerd en heb je nergens last van.
(heb zelf E)

ik heb ook berlei.... er staat J6M in of W6i

zijnm ze nog te koop?wil er een 2e bij... enzo ja waar... deze is al zo oud die ik heb maar nog steeds prima

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 22:06

ik heb nu zelf die van Esprit gekocht... Die zitten me in de D nog te groot ook... En die van Triumph zit ook verschrikkelijk lekker *niet sport maar gewoon, sport is volgens mij niet groter dan D*

janma14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 23:13

Breitling schreef:
Niet l*llig bedoelt ofzo maar waar heb je een sport bh voor nodig als je cup a hebt? Ik heb een sport bh nodig omdat ze alle kanten op schudden en uit mn bh vliegen onder het rijden maar vraag me af waarom iemand met een cub a een sport bh nodig heeft.

omdat ook een a cup ondersteuning nodig heeft, en ook wanneer je een a cup hebt is het fijn als de bh comfortabel zit zonder bandjes die afzakken enz. *LOL*

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:44

Tomaatje schreef:

Ik ga al haast spammen www.bravissimo.com