Heb je al contact met ze opgenomen? En?? Wat was er nu weer vooor excuus?
Ik ga morgen bij ze langs...
Megan_
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-04 23:03
Gracy schreef:
Ik ga morgen bij ze langs...
Hoe ons op de hoogte
Megan_
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-04 00:36
Nou nieuws!!!
Vandaag kwam Monique de winkel in lopen en meteen riep een verkoopster: Je bit is binnen!!! Dus eindelijk hebben we um dan toch!!!
Sanet
Geplaatst: 12-12-04 00:50
Megantjuh schreef:
Nou nieuws!!!
Vandaag kwam Monique de winkel in lopen en meteen riep een verkoopster: Je bit is binnen!!! Dus eindelijk hebben we um dan toch!!!
'
Berucht of beroemd?? Maaaaar je hebt je bit!!!
Megan_
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-04 00:54
Jaaaaa ik raad echt iedereen af om bij divoza een bit te bestellen want je ken er dus ruim halfjaar op wachten en je kan belle wat je wil maar
Gracy
Geplaatst: 12-12-04 01:42
Sanet schreef:
'Berucht of beroemd?? Maaaaar je hebt je bit!!!
ehhhhhh... ik denk beide
_Michelle_
Geplaatst: 12-12-04 10:51
En nu het belangrijkste: Past hij wel en ben je verder over het bit wel tevreden ?
Sanet
Geplaatst: 12-12-04 13:41
_Michelle_ schreef:
En nu het belangrijkste: Past hij wel en ben je verder over het bit wel tevreden ?
Ha, zul je zien dat het niet past en paard flipt op het bit..
128393
Geplaatst: 07-03-12 18:33
pff Ik heb een dekje en een deken besteld. Stond alletwee op dat het op voorraad was. Dus ik wachten na een halve week nog niks binnen dus ik bellen ja sorry het dekje is uitverkocht terwijl ik bestelde het nog op voorraad was dus mocht ik een ander dekje voor het zelfde geld uitzoeken maar ja lang niet zo mooi baal d'r echt van en de deken komt twee weken later nou fijn bestel dus ook niks meer..
vinnykelly
Geplaatst: 07-03-12 18:43
Ik heb dus echt een verschikkelijke rotervaring met Divoza gehad.
Ik heb op 19 November 2011 een zadel laten aanmeten en besteld en betaald bij Divoza. De levertijd zou 4 tot 6 weken zijn. Na 4 weken niks gehoord, dus maar even gebeld. Kreeg toen te horen dat het er over 2 weken zou zijn. Ik dacht toen van nou oke, dat kan gebeuren.... Na 2 weken geen zadel, ik weer gebeld.... en er werd weer gezegd dat het nog eens 2 weken zou gaan duren... En dit verhaal ging dus door !! Ik wachtte gewoon al maanden op mn zadel, en werd niet gebeld... Nu dus heeeeeel erg boos opgebeld dat ik mn zadel gewoon wilde hebben... Toen het volgende verhaal... De leverancier van de zadels kregen ze niet meer te pakken...... al een paar weken niet....... Waarom bellen ze mij dan ook niet even om dat te melden....... Uiteindelijk heb ik gezegd dat ik mijn geld terug wilde hebben... na zo lang wachten op een zadel van €2000,- en dan uiteindelijk gewoon NIETS krijgen... Heeft uiteindelijk nog een poos geduurt voordat ik het geld eindelijk heb teruggekregen.... (Heb ik ook weer boos over moeten bellen) Ik vind dit echt BELACHELIJK.. Ik zal NOOIT meer een zadel of wat dan ook bestellen bij Divoza, Ik ben het zat met die winkel....
Tjaa, dat duurt wel ontzettend lang zeg! Ik zou anders bellen en nog 1 keer vragen of het geleverd kan worden en anders maar zeggen dat het niet meer hoeft denk ik! Tenzij je het heel graag wil, maar dit schiet ook niet op! Vervelend!
Ik kreeg het verhaal te horen dat de zadel voorlopig niet geleverd zouden worden... nou ik heb mn geld gewoon teruggevraagd.... koop ergens anders wel een zadel...
xPenny
Geplaatst: 07-03-12 18:59
Daarom vraag ik voordat ik altijd iets online bestel, of het nog wel op voorraad is. Dan bestel ik het, en kunnen ze me geen verwijten geven dat het evt niet op voorraad lag of nog bestelt moest worden.
joyce_eddy
Geplaatst: 07-03-12 19:00
Ik bestel niks bij divoza. als het in de winkel ligt, oke maar bestellen doe ik niet alleen al om de verhalen..
Ik heb beugelriemen van BR besteld waar ik al meer dan 3 maanden op wacht, maar volgens mij ligt het probleem bij BR en niet bij Divoza. Meestal krijg ik de spullen direct binnen.
Toevallig heb ik vorige week iets besteld van de website, om op te halen in Zoetermeer. Verschillende dingen; van een vitaminespuit tot karabijnhaken. Was een paar dagen later af te halen, heb betaald in de winkel zelf. Hier geen klachten dus.
Toen ik het zadel bestelde/kocht werd er eerst gezegd dat ik het zadel zowiezo binnen 4 tot 6 weken zou krijgen... maar dat was gewoon niet zo en na ruim 19 weken wachten zeiden ze opeens dat het niet geleverd kan worden....