Hulp gezocht bij mishandeling

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:26

Hang een camera neer !! doe iets

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:56

o, en als je ze betrapt, vergeet dan niet om ze een flinke schop te verkopen of op te hangen aan het hek bij wijze van waarschuwing voor anderen.... Haha!
(je mag mij ook even bellen, dan zal ik haar/ hem/ ze/ het even duidelijk uitleggen wat er gebeurt als je een pony of paard of wat voor onschuldig wezen dan ook mishandelt.... Haha! Haha! )

om problemen te voorkomen: is maar een grapje hoor, maar ik ben nou eenmaal levensgevaarlijk als het om dierenmishandeling gaat (of als m'n sigaretten op zijn)....

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 00:16

kun je niet een keertje begluren

kunnen ze geen DNA zoeken uit dat elastiekje???

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 00:26

Promessa schreef:
kun je niet een keertje begluren

kunnen ze geen DNA zoeken uit dat elastiekje???

Haha, ja dat doen ze wel even Haha!
Ik denk dat ze niet meer komen, ze weten wat jij weet en weten dus ook dat er nu meer oog op de pony's wordt gehouden.
Veel succes en sterke verder met de pony's Scheve mond

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 00:32

nou sorry hoor maar ik zou er tog echt achter aan gaan..
en je weet maar nooit of ze trg komen..
dat blijkt want na de eerste keer zijn ze ook nog een keer trg gekomen...

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 10:29

kijk dat kind is ook niet gek (alhoewel) ze weet dat de paardjes verwond waren, dan denk ik persoonlijk dat ze wat later terug komt als alle wonden zijn genezen, dan denk jij er niet meer aan (hoopt ze) dus komt ze weer. nee ik zou voorlopig de eerst komende weken blijven posten, en misschien ook door andere.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 11:22

Ja Esmeralda ik denk ook dat het even duurt voordat ze terug komt. Een paar weken voor dit heeft la iemand geprobeerd om het hek open te knippen. Gelukkig is dat niet gelukt want het buitenste hek is van dat groene gaas. Binnen in dat gaas zit gewoon ijzer en is dus bijna niet kapot te krijgen. En DNA van het elastiekje doen ze alleen als ze de mogelijk dader gevonden hebben.

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 11:56

pff wat een k*T streek zeg wie doet nou zo iets.
Gelukki zal dat nooit bij mijn paardje kunnen gebeuren want mijn verzorg pony laat geen vreemde in de wei ..
sterkte en hoop dat je ze te pakken krijgt!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 12:17

Nou mijn pony heeft zlelf de politie aangevallen maar dat kind komt toch in de wei. Dus daar zoun ik niet zo zeker van zijn.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:58

karoliena schreef:
Nou mijn pony heeft zlelf de politie aangevallen maar dat kind komt toch in de wei. Dus daar zoun ik niet zo zeker van zijn.

dadelijk ligt er een vertrapt kind in de wei Verward

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 16:00

Ik zou toch gaan kijken of ze niet ergens een zwart wit cameraatje in de aanbieding hebben. Misschien zag de boosdoender wel de auto staan en kwam daarom niet...

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 16:11

wat erg zeg!
Ik zou er idd elke avond gaan zitten en wachten totdat hopelijk een keer de dader komt, wel met z'n 2en gaan ofzo je weet niet of er meerdere het doen. en een fiets bv meenemen je weet niet of het nodig is.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 17:41

Mijn vriend is altijd midden in de nacht klaar met werk dus dan gaat hij ook nog kijken.

Esmeralda. Als mijn pony een kind doortrapt kan ik daar niets aan doen. Het lijkt me toch duidelijk als er een hek om heen staat dat je er niet zomaar in mag.

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 18:52

ik neem aan dat je hekwerk om de wei hebt,
trek een stroomdraadje door de wei heen(aan de binnenkant van het hekwerk, ongeveer een meter er van af.)
zodra er iemand over het hek heen stapt en twee stappen de wei in zet, krijgt diegene een enorme oplazer,
dat zou een hele goede optie voor je kunnen zijn, we hebben hier in de buurt ook een tijd zon vieze *** vuile*** dierenmishandelaar gehad en dat liep niet altijd goed af helaas Boos!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 19:22

Ik hoop voor jou dat je diegen snel te pakken hebt.. Als ik in de buurt had gewoon bij je ,had ik ook wel willen posten voor je.. Helaas woon ik niet echt in de buurt..

Miss zou je ook is met andere auto's lang kunnen rijden? Ze herkent miss jullie auto wel in de verte?En zoveel mensen op de hoogte houden idd..En evt een cameraatje ophangen..

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 20:42

Er is al stroomdraad. En er staat ook aardig wat op. Gelukig vandaag ook alles in orde. Hopen dat het zo blijft.