Stagetopic Paardensector

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 09:42

Mariek87 schreef:
Haha, ja we hebben het hier wel over paardenmensen Tong uitsteken.

Misschien een idee om de telefoon te pakken en gewoon eens te bellen?

Bij 9 van de 10 paardenbedrijven waar je via mail/site informatie zoekt krijg je geen reactie terug Haha!

heb gebeld! Knipoog

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 10:57

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 17:57

Luckey schreef:
heb gebeld! Knipoog

Ow, haha Haha! Misschien toch nog weer een keertje erachteraan bellen? Ik heb bij verschillende bedrijven ook gehad dat ze gewoon vergaten om me terug te bellen, en als je er dan gewoon nog een keertje naartoe belt dan kan je dan alsnog een afspraak maken.

Bambino

Re: Stagetopic Paardensector

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 10:45

Nu het hier toch over stages gaat dit hoort er natuurlijk niet echt by.. Maar wie weet een leuke springstal waar ik v/d zomer 2 a 3 weken ongv kan werken Liefts intern en als ik me eigen paard mee kan nemen zou het ook fijn zijn in de omgeving zuid-holland, Noord-brabnt of zeeland....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 20:29

Mariek87 schreef:
Luckey schreef:
heb gebeld! Knipoog

Ow, haha Haha! Misschien toch nog weer een keertje erachteraan bellen? Ik heb bij verschillende bedrijven ook gehad dat ze gewoon vergaten om me terug te bellen, en als je er dan gewoon nog een keertje naartoe belt dan kan je dan alsnog een afspraak maken.

ja ach , ik heb nu al een ander stage-adres.. Knipoog Zodra ik een leuk iets zie op internet ofzo dan bel ik zoiezo Haha! Staat altijd wat persoonlijker Knipoog

DS_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 10:59

Dreamstables. Kijk op de bovenste site uit mijn onderschirft voor de activiteiten. Als het je iets lijkt even bellen of mailen en een keertje komen kijken.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 11:25

Mijn rijtje stagebedrijven ( alles Aequor-erkend)

-Hynsteparadyske in Kollum: Handelsstal met ruitersportzaak
Deed stalwerk, rijden,longeren, winkelwerk etc etc. Deze stal zit niet meer in Kollum, ze zijn verhuist naar Ameland

PTC+ in Oenkerk: Praktijkleerbedrijf voor agrarische studenten, liep stage op het paardengedeelte.
Stalwerk,rijden, longeren, lesgeven, assisteren bij de ORUN, helpen bij de lessen etc etc

Stal De Boppelannen in Drogeham: Friezenfokkerij
Trainen, rijden, keuringen, stalwerk, toiletteren, etc etc

Buitenlandstage in Denemarken op Stutterie Stasevang,(www.frieser.com ) een grote friezenfokkerij/showstal.
Rijden, stalwerk, keuring, show, toiletteren etc

Vooral op de Boppelannen en it Hynsteparadyske heb ik het erg naar mn zin gehad en veel geleerd, de anderen ook naar mn zin gehad, maar niet veel extra's geleerd

Bella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 12:01

monya schreef:
Je kunt inderdaad intern en een paard meenemen is alleen in de zomer mogelijk aangezien we maar een klein bedrijf zijn (bewust trouwens hoor, we willen geen megabedrijf en een megahypotheek Knipoog). We hebben zowel MBO als HBO stagiaires gehad, en zijn Aequor erkend. Momenteel hebben we al een MBO student die 2 dagen in de week komt en vanaf mei komt er iemand van het Van Hall instituut voor een blokstage van enkele maanden.

Hee ook hier Haha!....had jullie een mail gestuurd over een stage Knipoog, niet eens gezien dat mijn stagetopic hier alweer omhoog gehaald was! Ben al druk opzoek naar de twee vorige stagaires die je noemde in de mail! Zal je vanmiddag ook nog even terug mailen, als ik er aan toe kom (ben nu even snelsnel)! Zou het wel supergeweldig vinden als het zou passen, stage bij jullie....Heb mijn ogen uit zitten kijken toen we met Leny ook bij jullie kwamen (en aandachtig het verhaal van orthos en zijn watervrees aangehoord van o.a. Monique)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 12:15

PTC + in horst is ook een erg leuke stage!!! met alle dieren maar je kan een richting kiezen!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 21:21

Ik zoek ook een bedrijf of 2 waar ik intern kan lopen, en paard kan meenemen. Liefst een dressuur stal, geen springstal, daar ben ik al zo vaak geweest Clown

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 21:50

Skitter schreef:
Ik zoek ook een bedrijf of 2 waar ik intern kan lopen, en paard kan meenemen. Liefst een dressuur stal, geen springstal, daar ben ik al zo vaak geweest Clown

www.meers-paarden-centrum.nl in nieuw vennep