50 euro per maand al bijrijder genoeg?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 15:13

nienke07 schreef:
Ik heb geen bijrijder, hoofdzakelijk omdat ik het liefst zelf met m'n paard bezig ben, maar ook omdat ik er de tijd dus voor heb/maak. Ik zie het vaak gebeuren, dat mensen een bijrijder hebben/nemen die betaalt, omdat ze zelf niet voldoende tijd en/of geld hebben om hun paard te verzorgen/onderhouden....Dan vind ik het best wonderlijk dat een bijrijder daarvoor geld betaalt. ze/hij betaalt dan toch in natura door te rijden en te mesten etc?...

Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik ben zelf bijrijdster van 2 paarden, voor beide betaal ik niets, en wordt er ook niet voor betaald... heel normaal toch?! vind ik!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 17:18

Ze steekt een hoop tijd in dat paard, tijd die ze ook zou kunnen gebruiken om te werken?
Wat is dat nou weer voor slap argument?
Als ze liever gaat werken, dan moet ze gaan werken.
Anders moet ze zich in haar handjes knijpen dat ze een kans krijgt om een leuk paard te rijden en veel te leren, en daar ook nog eens voor betaald te krijgen.

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 17:55

Ik vind het voor bijrijden inderdaad heel wat dat je er geld voor krijgt.
Ik heb wel handelsponys gereden, dus puur het rijden naar een hoger nivo voor de verkoop. Ik kreeg daar 7 % van de verkoopprijs voor. Toch leuk verdiend met een hobby vind ik!

floortjuh84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 21:15

oke nu mag er een slotje op Tong uitsteken