Wie naar CAH Dronten in 2005?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:20

@ Redgirl.. Volgens mij is je paard wel nog gebruikt, maar dit weet ik niet helemaal zeker. Groepje waar ik bij zat hadden een vosruin, dus niet die van jou Knipoog

@ Tequila. Las net dat je 1e jaars bent. Het is dus toch mogelijk om als 1e jaars een betere Knipoog kamer te krijgen, daar deden ze nog beetje vaag over.. Zitter er trouwens veel 1e jaars in paviljoen 2?

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 20:02

@nella: het is wel zeker dat ik er heen ga Lachen
ik wil het liefst een A of een B kamer dat is toch ook paviljoen 2 of niet?
off topic Schijnheilig :Ik heb je trouwens nog niet gesproken op msn he Knipoog wanneer ben jij er meestal?

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 20:35

'Lo, ik meld me ook! Ik doe de versnelde opleiding, zit nu dus in het 1/2e jaar... Nella ik weet wel wie jij bent, ik zat bij jou aan tafel met eten! Jij was van de hafjes toch Knipoog Ik vond het een leuke dag, hoop dat we veel mensen enthou hebben gemaakt voor onze school en studie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:15

Gots... er lopen nog meer bokkers rond waar ik t niet van wist Haha!

nella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:20

@ ponylovertje.. Ben normaal toch vrij vaak op msn, nu alleen iets minder, heb het namelijk vrij druk met school.. Maar normaal gezien ben ik er 's middags en 's avonds toch wel op! Enne, heb jij je al ingeschreven? Ga het me deze week inschrijven en ga ook proberen kamer A of B te bemachtigen Haha!

@ daphne.. haha wat leuk, nog bedankt voor de rondleiding trouwens, hierdoor heb ik alle kamers tenminste gezien!
Het is jullie in ieder geval zeker gelukt om mensen enthousiast te maken.. Ik ben overgehaald

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 20:04

Mooi zo Haha! Tot volgend jaar dan maar weer Knipoog Als je nog een keer naar een open dag komt dan pb maar even ofzo, is wel zo gezellig! Lachen

nella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:38

@ ponylovertje.. Wanneer ben jij er dan meestal op?? Heb msn vandaag al in de gaten gehouden Knipoog , maar bent nog niet online geweest, geloof ik..

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 18:51

@nella: ik ben de laatste tijd eigenlijk niet zo vaak geweest Bloos druk met school... maar nu ben ik wel weer wat vaker, en dan meestal 's avonds, tussen 7 en 10 ongeveer.. maar vanavond moet ik een leesverslag maken, dus dan kom ik ook niet
we kunnen anders ook wel een keer een tijd afspreken dat we dan even gaan msn-en Haha!

nella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 19:33

@ ponylovertje.. Ja is wel een goed idee om een tijd ofiets af te spreken!! Kijk maar even wanneer het je uitkomt, dan hoor ik het wel!

Succes nog met je leesverslag trouwens.. Heb dat gelukkig al achter de rug, vandaag Letterkunde afgesloten met mondeling Lachen