maar ik wil ze denk ik ook niet laten oprekken heb net zo lief een rits niet meer dat eeuwige gevecht om ze erin en eruit te krijgen gewoon rits open been erin rits dicht
ik heb nu zo'n 1.5 jaar petries. Als ik er eenmaal in zit zitten ze lekker nu. Maar inlopen was een ramp.. knieholtes lagen telkens open enzo.. En kan er nu nog steeds niet makkelijk in en uit komen. Maaar.. plastic pedaal emmer zakjes zijn de uitkomst! Dan glij ik er zo in. Het is wel erg wennen als ik na een paar keer stal schoenen weer met laarzen ga rijden.. Maar ben er zeer tevreden over en vin het erg mooi staan!
ik heb een nieuw ontdekte manier om ze heel handig en snel uit te krijgen!!!!:
je doet ze eerst even in de stalknecht, zodat je hak er een beetje uit komt, maar dan kom je vast te zitten. nu komt het:
schop met je laars!! gewoon een aantal keer met je been heen en weer zwaaien, en tadaaaaa, dan zijn je voeten zo verlost van je laars!!!! heel handig en effectief. het is voor mij echt de uitvinding van de eeuw. (mijn vriendin kwam er ineens op, op het idee, geweldig!)
naja heb ze nog steeds niet weggebracht. maar er komt gewoon een rits in van boven tot onder naja tot de voet dan.. moet nog een beetje informeren hoe duur het bij verschillende mensen is.
ach en als ik weer nieuwe neem als deze echt af zijn. dan laat ik ze op maat maken enz. maar ik ga in die ik nu heb gewoon maar ritsen in zetten ze zijn tenslotte ook niet zo jong meer naja ze zien er nog wel nieuw uit haast zijn amper gebruikt ze zijn alleen al van 2000.
maar bedoeling is dus een rist in laten zetten bij een schoenmaker..
Ik heb ook Petrie laarzen. Ik heb ze 2e hands gekocht van een meisje die ern maar 2 maandn op gelopen had. Ik heb ze voor 10 euro gekocht! Ze zijn heel goed en zitten lekker!
_Jannekesc
Geplaatst: 10-02-16 21:11
Ik vind ze niet fijn, heel stug leer! Heb ook eens een paar gehad en direct weer verkocht.
Ik heb ook een hele tijd petries gehad. Het duurde erg lang voor ik ze ingelopen hard, het is inderdaad erg stug leer. Maar toen ze na een paar maanden ingereden waren zaten ze heerlijk, en gaven ze veel steun!