ok welke gekken......

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:09

Queengekje schreef:
Ok ik snap dat ik ervoor moet boeten. Ik heb nog eens een mailtje gestuurd naar msn voor de site te verwijderen. Het spijt me heel erg! Voor de mensen die verschrikkelijk kwaad zijn. Het is te laat maar toch vreselijk sorry. Ik ben ook niet meer opnieuw begonnen aan een spel omdat ik had ingezien met die foto's enzo dat dat niet mocht. Sorry!

je kan best een nieuw spel opzetten maar vraag dan toestemming aan de mensen om de foto's te mogen gebruiken en vermeld duidelijker bij de fot's dat het om een spel gaat.

wel dapper dat je je excuses maakt hoor!! OK dan!

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:40

Queengekje,

Fijn dat je het allemaal serieus neemt! OK dan!
Bedankt voor je moeite en begip voor alle bokkers waarvan je plaatjes hebt 'gejat', en dat je de site eraf laat halen.

Als je het gevraagd zou hebben had ik gewoon even een leuke foto voor je uitgezocht van een Merens die je kon gebruiken, maarja dat doet er nu niet meer toe.

Groetjes
Merens

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:45

Queengekje, ik wil toch even zeggen dat ik het heel fijn van je vind dat je zo vriendelijk bent om jezelf te excuseren. Daar kunnen sommige andere paardenspeleigenaressen nog een hoop van leren OK dan!

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:51

Bedankt. Maar echt zo goed voel ik me niet. Ik heb ook wel iets ergs gedaan daartegenover he! Ik bedoel foto's jatten is niet echt wat het moet zijn he Maar ik ben toch blij dat niemand zo razend op mij is. Ik had me al op het ergste voorbereid. Dat de mensen mij in honderden pb's zouden uitschelden Tong uitsteken Maar zo ver is het gelukkig niet gekomen. Haha! En ik heb nog steeds geen mailtje van de mensen van msn gekregen Scheve mond

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 21:09

Maar wat houd zon paardenspel dan precies in? Kun je dan voor de lol paarden kopen of zo? Verward
Ik zou ook niet blij zijn als mijn foto's daar terecht komen, al lijkt het me wel vrij onschuldig.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 21:12

goh hou je niet van tinkers? Gammon mag er ook wel op staan hoor. Haha!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 21:57

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 00:42

@ Shadon
Je hebt dus de foto's van mij en Queen gezien he. En je zegt dat het helemaal niet kan dat het voor de wedstrijd is dat het alleen maar op een manegeles zijn. Dus dat is niet waar dus ik wil even iets melden Tong uitsteken Queen is van de manege. Ik rijd er dus manegelessen mee. Maar heeeel toevallig organiseert de manege ook oefenjumpings. Kleine springwedstrijden dus. En aangezien ik dus echt wel met Queen start bij die wedstrijden, is het dus wel degelijk voor de wedstrijd Haha! En je mag me best uit men eigen wereldje halen als je dat vind Tong uitsteken Verward

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 10:46

Sherwood kan ze er wel af halen, maar zij moet dan de moeite doen om er geen last van de 'paardenverkoop' te hebben. Dat vind ik niet horen

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 10:56

daarbij ben ik een kneus met computers Haha! Geloof me als ik daar mee bezig ga om zo iets te veranderen wordt het helemaal een drama Haha!
Nee ikw acht rustig af tot die lui van msn een beetje reageren. Zo niet dan zal ik zel eens een flinke brul die kant op geven. Is toch van de zotte dat ze nu netjes de boel eraf wil halen en msn gaat een beetje lopen vervelen!?

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 11:48

paardenmaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 00:35

Okee okee het is vervelend.... Het is niet leuk als je oaard er ineens te koop staat. Maar even serieus, een blik op de site en je ziet dat dit niet echt is.

Maar goed ik heb dit topic even helemaal doorgenomen............ ik vind sommige reacties nogal heftig. ik bedoel, het meisje is 12.... hoe kan die in vredesnaam weten wat de wetten en regels zijn wat betreft copyright, privacy en dergelijke bovendien vind ik het knap dat dat kind dit kan maken zeg!!! Ik probeer al jaren een homepage te maken en eehhhh verder dan pagina 1 ben ik nooit gekomen!

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 11:23

eventjes iets meer terug spitten Haha! daar zie je in een uitgebreidde reactie van mij waarom het precies voor mij vervelend is.
Nogmaals om het even duidelijk te maken, als ze salinero had genomen weet iedereen direct hoe de vork in de steel zit, had ze een prive paardje genomen is dit ook weer een ander verhaal. Maar een paard erop zetten wat erg gelieft is, al vaker op geboden is, niet te koop is, enz enz enz en van een handelaar is, wil wel eens voor wat opschudding zorgen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 11:29

zo kwam ik honey een keer tegen als 5 jarige hengst Verward

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 11:40

ook ik heb al diverse malen in dit topic uitgelegd waarom ik het vervelend vind.
Die foto's kunnen me nog het minst schelen, die kids weten niet eens wat voor ras het is, maar het feit dat wij benaderd worden door zogenaamde kopers die redelijk serieus overkomen en eventueel zelfs een paard voor ze in optie nemen en dus achteraf gewoon gefopt blijken te zijn, stoor ik me aan.

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 13:04

Nogmaals sorry mensen! En thanx Sherwood voor een mailtje naar de msn mense te sturen! Want ik was het echt beu om te mailen en geen antwoord of een onduidelijk antwoord te krijgen! DUs bedankt he !

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 13:32

Ik ken zat mensen die wel serieus een handelstal hebben en zo'n msn site hebben. Dus het kan inderdaad erg verwarrend zijn.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 13:54

sherwood schreef:
tja ik wist dat het een paarden spel was. Maar ik ben er niet van gedient. Ik geef altijd toestemming aan meisjes die mijn foto's willen gebruiken, maar dat wil niet zeggen dat ze ze zo maar op internet te koop mogen zetten, ookal is het een spel. Niet iedereen weet dat het een spel is. En daarbij heeft deze dame geen toestemming gevraagd. Het is nu al de derde keer. Er stond er zelfs een keer 1 op marktplaats. Niet te koop, maar als zijne het paard (grote hengst) die zij had beleerd. met een foto van mij erop..... Verward

Zowat iedereen weet dat het een paardenspel is, het staat meestal met koeienletters groot op de voorpagina "Wordt lid van dit fantastische paardenspel" ofzo..
Dat van Marktplaats vind ik heel erg raar,, daar zou ik ook niet van gedient zijn.
Laatst bijgewerkt door Kaiya op 27-11-04 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 13:54

Dookie schreef:
Ik ken zat mensen die wel serieus een handelstal hebben en zo'n msn site hebben. Dus het kan inderdaad erg verwarrend zijn.

Als het een serieuze handelsstal is, staat er niet "wordt lid van dit spel" enz. enz.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 13:58

Zoals je zei, staat het MEESTAL erop..

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 14:02

Dookie schreef:
Zoals je zei, staat het MEESTAL erop..

Eigenlijk zowat altijd.. Scheve mond

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 17:05

ik zou gaan flippen als ze ongervraagd een foto van mick of arzu op het web zetten..