wat doen jullie in de stal als het regent

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

babli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-04 14:58

ja die van mij staat bij andere mensen aan huis met een staletje met een shetlander (lees: kelly) een ijslander en een geit ze hebben ook nog een klein zadelkamertje en een weitje even tussendoor toen ik en mijn vriendin gister van kelly terugkwamen hadden we allemaal jeuk; kan er iets met kelly zijn en hoe kan k dat nakijken Bloos!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 15:06

Als ik mijn pony heb.Ergens in 2005 in mei/juni.
En het word winter of het regent veel ben ik wel van plan om te gaan rijden.Maar als het hagelt en weet ik het allemaal.Dan wacht ik gewoon af.Op de manege waar ik sta is de longeer/padock 1 grote zwembad en een klein eilandje.Als ik in een poets bui ben dan doe ik hem gerust in de vieze modder.maar anders.Ga ik denk ik buiten rijden in de buitenbak (die dan ook vaak modderig is).Veder zou ik het niet weten want ik heb nog geen pony

Moet minstens nog een half jaar wachten

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 15:48

Vaak ga ik gewoon rijden maar als het niet kan ga ik Poetsen enzo..uitmesten..(soms is dat helemaal niet nodig maarja Verward), waterbakken vullen en die dingen..lekker bij de paardjes in de stal zitten..(Meestal word het Patch, de Tinker want dat is echt een kroelpaardje Lovers)
Je kunt eigenlijk genoeg doen..meestal zijn het onzinnige dingen maar beter dan niks toch Schijnheilig
Ik vind het altijd wel gezellig in de stal hoor Tong uitsteken..Ookal regent het Lachen

Stilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 15:48

Ik beschik sinds een paar weken over een binnenbak. Echt een luxe Cool.

Als er manege lessen bezig zijn mag je niet in de binnenbak rijden, dus dan ga ik alsnog lekker buiten in de regen rijden.

rojos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 16:40

kijk ik ga toch maar doe haar haar dek op en zet haat heel even in de wei zit er vlak bij.
dan ga ik eerst de stal uitmesten heb ik dat gedaan dan ga ik terug en haal haar op en dan ga ik haar poetsen dan ga ik vd-en en daarna ga ik haar in de stal zetten.
en ga alles invettten en lekker oppoetsen heb ik dat gedaan en het is al en beetje droog ga ik misschien nog een beetje rijden ofzo of lekker longeren of vrijspringen ligt eraan hoe nat het is.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 17:19

Ik rijd gewoon lekker door tot ik op stal ben en als ik daar dan ben aangekomen ga ik lekker op men kont in de stal zitten (wel niet in de stront Bloos! ) en luister ik naar de regen op het dak...

Rustgevend, dat wel!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 18:13

ik ga altijd mijn zadelkast opruimen Tong uitsteken vandaar dat die ook zo netjes is

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 18:28

Bij mij ligt het er maar net aan hoe erg de regen is. Ik moet namelijk een heel eind fietsen naar Milka.
Als het blijft regenen zonder te stoppen, ga ik niet. Maar regent niet achter elkaar door, dan ga ik gewoon en rijd ik tussen de buien door, of ik ga lekker poetsen enzo. Haha!

meimei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 18:49

ik heb sinds Vrijdag avond een pony en t heeft nog niet echt heel hard geregend. Heb ook nog niet echt gereden aangezien ze nog heel erg moet wennen aan haar nieuwe omgeving. Maar gelukkig is er op de stal waar ze staat een eb en vloed bak dus liggen er niet echt onwijs grote plassen in als het regent.
ik ben er in 10 minuten heengefietst dus dat is ook niet zo n ramp. ik ga als het regent er gewoon heen, dan maar lekker poetsen ofzo.

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 18:50

Rijden in de binnenbak Tong uitsteken Haha!