Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik denk van niet, maar ze spreekt nog steeds geen nederlands, dus zeker weten doe ik dat niet
Arabesk schreef:Pff helemaal gestoord. Maar wees getroost het gebeurd ook bij honden.
Als mensen dat zo leuk vinden moeten ze een my little pony of een barbiepop kopen
Zolang het de gezondheid van het beest niet schaadt enzo..
.
. Bovendien vinden ze dat gepeuter wel lekker volgens mij
Citaat:Pff helemaal gestoord. Maar wees getroost het gebeurd ook bij honden.
Als mensen dat zo leuk vinden moeten ze een my little pony of een barbiepop kopen

Sanet schreef:Angel staat nu met vlechtjes in haar manen omdat er anders reuze klitten in komen, en dan wordt ze alleen maar boos als ik ze eruit moet trekken. En ze staat ook met een dekentje op, een dunne maar, omdat we niet willen dat ze teveel van haar wintervacht kwijt raakt, ze is ook niet geschoren, dus een dikke vette deken is niet nodig. Maar zoals vandaag, was ze helemaal bezweet en heb ik nog een half uur met haar buiten gelopen (in de motregen) maar toen was ze dus nog niet droog. Dan vind ik het onverantwoord om haar in een stal te zetten waar het tocht. Maar geen 20 hoofstellen, 3 zadels, 30 shabrakjes.. geen knotjes.
Maar nog veel belangrijker vind ik, geen geknipte baard-, snor- en oorharen..
Tyrza schreef:Ach, ik denk dat het zo'n paard weinig kan schelen of je nou een blauw, roze of pimpelpaars schabrakje op doet, glittergel op zijn hoeven smeert, of alle overtollige haartjes wegscheert.
Zolang hij maar zijn aandacht, eten en rust krijgt, vind ik dat een paard op deze manier in zijn waarde wordt gelaten.
Kijk, dat wij nou afgrijselijk vinden dat er een ander kleur dekje op zit, dat is een kwestie van smaak. Smaken verschillen nou eenmaal.
Lusitana schreef:Dan waardeer je iemand niet op wat hij/zij is, maar om hoe hij /zij eruit (kan) zien. Hoe moet dat dan als je blind bent? Kun je dan ineens niet meer opgewonden raken?
Lusitana schreef:Dan waardeer je iemand niet op wat hij/zij is, maar om hoe hij /zij eruit (kan) zien. Hoe moet dat dan als je blind bent? Kun je dan ineens niet meer opgewonden raken?
.