Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) wordt er meteen duidelijk dat het paard wat bij dat chip.nr. hoort is afgekeurd en dus niet mag wordne verkocht.verzekerd/op wedstrijden wordne uitgebracht.
laatste tijd is branden verboden en ook niet alles was gechipt, dan kunne ze zo de handel in gaan idd..... Renske20 schreef:
geen idee hoe de KNHS dat gaat onderzoeken? Q liep vandaag zuiver, en een B t/m M proef kan ook nog gewoon, sommige dagen zelfs Z niveau, dus wie weet dat ie ooit met een ander in de B gaat beginnen, maar in principe mag dat dus niet
opzich wel logisch, want hij is afgekeurd&uitbetaald voor ongeschiktheid in de sport.
Renske20 schreef:Corine, geldt dit ook wanneer een paard is afgekeurd omdat hij ongeschikt is voor de sport?
die vrouw bij Amev zei dus dat ze mij betalen omdat hij is afgekeurd voor de sport, en dat ik daarom ook niet meer mag starten, als iki nml kan starten is hij niet ongeschikt voor de sport en hadden ze ook niet hoeven uitkeren aan mij....
recreatie en gewoon in de bak dressuren mocht allemaal wel, maar starten of verkopen mocht niet meer...