Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mobick schreef:In de tijd die je nodig had om dit verhaal op bokt te zetten, had je allang met de eigenaar van het paard kunnen praten. Gewoon zeggen wat je vind en als het antwoord je niet bevalt, dan moet je daar de consequenties van nemen, en je spullen pakken. het paard is niet van jou en je zal er nooit volledige zeggenschap over krijgen. De eigenaar heeft dit en als dit je niet bevalt is dat jammer voor jou. Sorry dat ik het zo bot neer zet, maar als jij niet met de eigenaar van het paard door een deur kan is dat jou probleem, ongeacht het bedrag wat je betaald.
succes erbij.
maar opeens was ik de zondebok en tja, als verzorgster sta je nou eenmaal niet sterk, ook al betaal je geld.
xtwisterx schreef:Wat ik trouwens nog even kwijt moet over die Maaike. Als ik jou was zou ik jullie vriendschap wel even goed onder de loep nemen. Als zij zich dingen aan laat praten door Marieke en over jou roddelt moet je eens bij jezelf ten rade gaan of je met zo iemand nog wel om wilt gaan.
Pipo heeft op zich ook wel een goed punt, maar er bestaat ook nog zoiets als sociaal gedrag. En volgensmij ontbreekt dat nogal bij de eigenaresse van dit paard.
Pipo schreef:Hoe zou je zelf graag willen dat het gaat? Dus welke afspraken, wat voor ideen enz heb je bij het bijrijden?
) dondersgoed dat het niet mijn paard is, heb daar dus verder ook geen verwachtingen van. ik koop eigenlijk spullen om de eigenaresse een beetje te bedanken (ik moet zeggen, ik heb het heel erg getroffen). spullen die ik koop gebruiken we allebei. vooral je laatste zin, 'dat schept verkeerde verwachtingen' begrijp ik dus niet.