Grote voordeel van mijn bestelbus is dat je de trailer helemaal niet voelt in het weggedrag van de bus. Je merkt niet dat hij er achter hangt. Ander groot voordeel is dat mijn dieselverbruik nauwelijks omhoog gaat met de trailer er achter terwijl de benzine-auto van mijn vriend flink gaat zuipen. Derde voordeel van de bus is dat al het tuig (en dat is nogal wat met mennen), de honden, de kinderen, koelboxen en noem het maar op met gemak mee genomen kunnen worden. De kinderen hebben tijdens een regenachtige wedstrijd wel eens uitgebreid in de laadbak zitten picknicken
Ik hou wel van Aso bakken
.
. De buren zijn nl. Landroverfanaat en hun grote hobby is het opknappen van dit soort oudjes. Ze hadden deze net voor zichzelf gekocht en toen kwam er een serie I voorbij ... nu mag de serie 2 dus weg, maar alleen naar een goed baasje. Geweldig vind ik dat! Wat wij met paarden hebben, hebben zij met hun Landrovers!
....
)..hij doet het nu nog met een nissan patrol, ook een beste auto om voor een trailer te zetten hoor!!
. De eerste keer dat wij in onze Disco zaten. Dat is gewoon echt kicken. Eerst naar de wasstraat om hem mooi te maken en daarna keken we elkaar verbouwereerd aan, we waren vergeten te kijken hoe hij door dem odder kon crossen
dus nemen we altijd de vito van mn pa