Pony naast fiets?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mellien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 16:54

Misschien vinden jullie wel dat het kan als er iemand op zit maar daar denk ik toch anders over. Toen ik een jaar of 9 was mocht ik namelijk eens op de vz pony van mijn zus aan de fiets. Ik zat er zonder zadel op en zij had hem bij het halster vast. Ik vond het heel spannend en hobbelde er in draf bijna af. Toen liet zij hem in galop gaan maar ondanks zijn leeftijd (begin 20) had hij wel zin in een sprintje. Hij vloog er dus vandoor en zij kon hem niet houden en zo zoefden wij dan samen naar de stal... Daar bleef hij gelukkig stilstaan en ik zat er ook nog op (zat wel lekkerder dan draf Haha! ). Dit was dan ook goed afgelopen maar toch vind uik het best eng al lijkt het me toch leuk het Beau eens te leren maar waarschijnlijk is het niet vertrouwd met hem.

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 23:58

maar ik denk dat je ze alles kan leren, ook dit.

enne, ik fiets liever naast een gevaarlijk paard, dan dat ik erop zit, want je kan hem gewoon loslaten Lachen ( hopen dat ie goed verzekerd is en jij ook) maarre, als je hem bij je wil houden ken je er beter op zitten

Domino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 18:11

Mijn paard loopt al van jongs af aan naast de scooter. Heel handig, en hij is het helemaal gewend, vindt het echt leuk ook. Tuurlijk kan het ook gevaarlijk zijn, je paard moet respect voor je hebben en niet alle kanten op springen.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 18:36

Ik fiets regelmatig met Domingo hoor, heerlijk lekker 3 kwartier fietsen. Rijden is ook levensgevaarlijk, maar dat is alles!!! En jah ok, op de fiets gebeurt het misschien wat sneller, maar met een grote pony zou ik het ook niet doen nee!! En het maakt mij ook niet uit of de weg druk is of niet Lachen