dressuur zadel STUBBEN wie heeft ervaring hiermee

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:48

Hihi, dat zijn pijnlijke momenten inderdaad. Gelukkig hoefde ik maar 2 keer op dat kieffer zadel te rijden, toen was de eigenaresse (gelukkig Knipoog) weer terug van vakantie. Maar veel mensen zeggen van Stubbens dat ze hard zijn maar dat is mij tot nu toe nog bij geen enkel stubben zadel opgevallen eigenlijk. Bij mijn eigen helemaal niet en dat is gewoon een standaard model.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:52

Amulet schreef:
Hihi, dat zijn pijnlijke momenten inderdaad. Gelukkig hoefde ik maar 2 keer op dat kieffer zadel te rijden, toen was de eigenaresse (gelukkig Knipoog) weer terug van vakantie. Maar veel mensen zeggen van Stubbens dat ze hard zijn maar dat is mij tot nu toe nog bij geen enkel stubben zadel opgevallen eigenlijk. Bij mijn eigen helemaal niet en dat is gewoon een standaard model.

Ja dat hoor ik ook heel vaak, heb echt nergens last van. Heb zelf het dressuurzadel Scandica, voor het paard wat ik bijrijdt is het model de Maistoso (hoe je het ook schrijft) besteld. Heb ook op de Tristan gezeten.
Dit zijn dus al 3 verschillende zadel, vind geen van allen hard zitten Verward (of ik heb een stalen kont, dat kan ook nog natuurlijk Haha! )
Maar het is natuurlijk heel persoonlijk, kijk als je eenmaal Kootstra gewend bent wil je ook niet meer anders Haha! (hoezo reclame maken voor Kootstra Schijnheilig )

joeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 14:43

heb voor mijn paard ook een stubben tristan gehad, paste prima , zat in het begin keihard, maar na 2 weken rijden wil ik nooit meer wat anders.... totdat de boom brak en ik geen geld had voor een nieuwe, heb nu een een sommer sl 2000 dressage, ligt hetzelfde, zit alleen dieper dan mijn stubben zat, maar net zo lekker !

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 18:45

anky is ook erg fijn vindt ik en prestige. stubben is ook prima dat nieuwe model is misschien wel wat voor je.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 19:17

Heb 3 weken terug een Stübben Meastoso (ofzo Clown ) voor mijn merrie gekocht; een perfectie pasvorm voor haar én voor mij Lachen !

Voor mijn ruin heb ik een (15 jaar oude) Kieffer Aachen; past ons ook beide perfect en heb er nooit problemen mee gehad. Ondanks dat het al een wat ouder zadel is, ziet het er nog prima uit (bij zeer regelmatig gebruik Knipoog !)