Ik vind ze altijd erg vrolijk staan bij paarden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

VValar schreef:Ik heb ook mijn stang en trens uit de kieffer lijnHet is ook de Ulla Salzgeber. Ik vind hem moooooi met al dat goud
Mijn nieuwe hoofdstel is de gouden versie van Imperial Riding. Lijkt eigenlijk sprekend op mijn Kieffer hoofdstel.
Javmo schreef:Nee, ik heb hem niet maar wil hem graag.
Dat wat jij beschrijft houd mij ook een beetje tegen namelijk.
Maar vind hem zo moohooi
Ketting is ook erg leuk trouwens!
)VValar schreef:Haha. Ik begrijp je dilemma. Toch maar even doorzoeken dan naar een mooie goedkleurige frontriem.
Ketting is ook wel mooi ja, maar dan zou ik hem wel dikker willen dan de ketting hierboven (want dat glimt meer)
Niemand een mooie goudkleurige frontriem? Prijs? Waar gekocht?

VValar schreef:Ohhh heb jij die??? Bofkont!
Hij zou toch wel goed staan op mijn andere trenshoofdstel, zilverkleurig...
Maar ik vind het weer niet mooi om hem op mijn goudkleurige hoofdstellen te doen. Dan is meer een vlag op een modderschuit, ookal is de frontriem nog zo mooi. Weet je zeker dat die niet in goudkleur is Javmo?
Deze frontriem van Schumacher is ook moooooi. Een soort ketting-achtig geval?
[image]

VValar schreef:Die is erg mooi! Ook van Schumacher hè? Met swarovski diamantjes. Erg mooi. Maar GEEN GOUD! Haha
Ik heb er wel eentje gevonden! Maar ben bang dat hij iets aan de krappe kant is
[image]

VValar schreef::ooDie is mooooooooi!!!!! Ik zou dat hele hoofdstel wel willen hebben! Die mexicaanse neusriem neem ik dan wel voor lief! Zo die moet ik echt even in de gaten houden. Laat je het weten of ze ook apart verkrijgbaar zijn?
Remember schreef:Die ketting heb ik, staat super chique, maar ik heb ook een vreselijk mooie ketting van Kieffer ontdekt (moet alleen nog zien uit te vinden of ze die ook los verkopen!)... Dit is dus die van Kieffer:
[image]
En op deze site staan verschrikkelijk veel frontriemen met diamantjes, type Y is met goud...:
http://gzs-zeitler.de/katalog/index.php?AUSWAHL=30&CATID=20