wie heeft er ook een bodyprotector................

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 12:33

dat zijn niet mijn redenen. vind het gewoon niet fijn zitten

findi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 16:17

ik heb er eentje
en ik gebruik hem

vroeger: als het springles was

nu: altijd
want het is een jong paardje (zelf zadelmak gemaakt)
we rijden in de wei
en ik spring er ook mee(ik ben geen springwonder)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 16:23

Die van mij zit mij ook op geen enkele manier in de weg. Ik heb er een van Imperial Riding....... en inderdaad als je hem eenmaal 2 minuten aan hebt is hij warm en merk je niet eens dat je hem aan hebt

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 19:36

sinds ik m'n nieuwe pony bram (toen 3 inmiddels al weer 4) heb rij ik met bodyprotector
moet van m'n moeder die is zo bang altijd Bloos Tong uitsteken
maarjah aan de ene kant vind ik het ook wel veilig gevoel OK dan!
nou heb ik hem alleen om met springen en een buitenrit(dat gaat soms knetterhard Haha! )

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 19:56

ik rijd altijd zonder zadel, zonder cap en zonder bodyprotector. en ben er nooit af gevallen. maar als je het veiliger vind met, dan moet je het zeker doen.

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 21:17

Alane schreef:
@Sosha: ik weet het antwoord... kerstman Haha!

@Carolien007: verdiep je in de prijzen van die dingen en pas/voel er een paar voordat je denkt een superkoop te hebben gedaan en je niet weet wat zoiets kost en voelt Haha!

bedankt voor de tip, ben idd hier al in de buurt aan het rondkijken en heb er ook al verschillende aangehad. Wil namelijk wel gewoon een goede die ook nog eens fijn zit.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 21:23

Ik heb er sinds een dik half jaar ook een, voornamelijk voor springen maar toen heb ik ook crossles gehad en dan is het verplicht. Heb m met springen nu nog wel om, tenminste met wedstrijd. Vind m niet raar zitten hoor, voel me er ook veiliger in.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 21:25

Ik heb er sinds een dik half jaar ook een, voornamelijk voor springen maar toen heb ik ook crossles gehad en dan is het verplicht. Heb m met springen nu nog wel om, tenminste met wedstrijd. Vind m niet raar zitten hoor, voel me er ook veiliger in.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 00:07

ik krijg er binnen kort 1 aangezien mijn paard en ik allebei niet zo ervaren zijn met springen Haha! en ik word er zelf ook zekerder door ( een BP geleend van vriendin )en daardoor weigert mijn paard weer minder haha.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 00:08

@ rashida eens komt een eerste keer Haha!

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 00:43

rashida schreef:
ik rijd altijd zonder zadel, zonder cap en zonder bodyprotector. en ben er nooit af gevallen. maar als je het veiliger vind met, dan moet je het zeker doen.

Ja, ik viel ook zelden van mijn paard, maar toen ik viel had ik wel gelijk een gebroken ruggewervel. Met een bodyprotector had dit voorkomen kunnen worden. Dus dit excuus slaat eigenlijk nergens op. Eens moet de eerste keer zijn.

Je had de chirurg eens moeten horen die mij onder behandeling heeft. Als het aan hem lag werd paardrijden met onmiddelijke ingang afgeschaft. Want hij is bij iedereen die van zijn paard af is gevallen extra voorzichtig omdat de letsels die ze hebben vaak ernstig zijn. Het is dus zeker geen overbodige luxe.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 10:33

Heb ook een, al best lang, natuurlijk omdat ik cross (is ie met wedstrijden verplicht) maar ook crosstrainingen. Verder vaak met springwedstrijden of idd jong paardje... Het geeft toch wel iets extra's (en je kan ineens tegen kietelen Tong uitsteken)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 10:36

Nee heb er geen, zit zeker in het zadel en haal meestal geen spectaculaire dingen uit.
Ik vind het verstandig dat mensen er 1 om doen als ze niet zeker zijn en daar een beter gevoel door krijgen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 10:44

Ik ben behoorlijk zeker van mezelf en rijd er toch regelmatig mee Knipoog

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 11:12

toch hoor ik heel veel van ik val er niet af ik kan het wel wat dan ook.... ik wil misschien met zo`n ding gaan rijden op een jong paard... maar vraag daarom jullie mening... het is niet dat ik nit kan rijden en ik ben er ook niet gisteren afgevallen ofzo. ik vraag alleen jullie mening wat je er van vind als je er zelf mee rijdt of er iemand mee ziet rijden... sorry als ik nu een beetje boos reageer maar er zijn gewoon te veel mensen die zeggen van ik val er niet af... dat is gelul als een paard schrikt hoe mak die ook is dan donder je er toch af. en bij mij gaat het vooral om het springen he.....

alvast bedankt

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 16:58

Ik ben absloluut niet bang om te vallen en ik ben er echt al meer dan 10 jaar niet afgevallen........ en toch denk ik er al een tijdje over om er een aan te schaffen....... dat verhaal van die chirurg klinkt mij nl. best heel aannemelijk in de oren.

Ik ben ook absoluut niet bang om auto te rijden..... heb ook al meer dan 10 jaar geen ongeluk gehad of iets..... toch doe ik altijd mijn autogordel om Knipoog

Ik vind het wel een beetje onzin dat iemand het wel of niet dragen van een BP moet verdedigen of aanvallen. Dat maakt iedereen toch lekker zelf uit! Doe waar je je goed bij voelt en laat de rest maar lekker ....... Bloos

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 18:20

Ik heb hem voor het buitenrijden en evt springen. Niet dat ik er af val, maar het is gewoon een extra zekerheid voor mezelf.
Ik heb maar 1 lijf, en daar wil ik graag nog even mee doen