Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ponylovertje schreef:. Maar op de een of andere manier luisteren zulke mensen vrijwel nooit. Ze zijn zo zeker van zichzelf dat ze het wel kunnen, die nemen niet zomaar raad van anderen aan. ).

lovesSkippy schreef:ik ken een meisje en die gaat/is een paardje aan het inrijden. zelf kan ze helemaal niet goed rijden en nou willen zij en een ander meisje hem met sporen gaan rijden omdat ze hem sloom vinden en met elastiek omdat hij niet aan de teugel wil lopen. hij is 3 jaar. en heeft net voor het eerst een zadel op ze rug gehad.
wat vinden jullie hiervan.
geef alsjeblieft je mening

My Dominique schreef:ik word er zo moe van he! al die mensen die denken dat een paard inrijden wel "even "gedaan kan worden en dat het simpel is![]()
waarom heb je anders speciale stallen waar mensen paarden inrijden?
waarom moet er iemand met ervaring bij zijn? als het toch zo simpel is.
waarom worden er zoveel paarden verkloot.
blegh inrijden is niet iets wat je zomaar even doet
helaas zien veel mensen dit niet! en komen ze later met opmerkingen als
mijn paard is echt raar hij wil als we van stal gaan alleen hel langzaam en als we naar stal gaan heel snel hij is raar!
of mijn paard is een puber hij pakt het bit vast!
mijn paard is vals hij bokt
enz enz![]()
blegh ik kan er echt moe van worden! mensen als je er geen verstand van hebt begin er dan niet aan! laat iemand met ervaring het doen en kijk en help, maar begin er niet zelf aan!
helaas blijven we het nog steeds horen ben ik bang
hetismij schreef:waar slaat dit op dan of ben ik nu blond?