wie heeft er een idee voor stalking..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doublejoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 18:17

ja daar hebben jullie gelijk in
ik heb haar email adres al vele keren geblokkeerd maar in middels maakt ze steeds nieuwe adressen aan om me te kunnen blijven mailen :s
ze mailt me met 15 verschillende email adressen
hij heeft een verbod gekregen van de politie doordat de politie en stalhouder hem vaak heb gezien in de omgeving van stal
want dat zie ik wel de laatste tijd veel politie!!!
ik sta best wel afgelegen dus het is echt donker je ziet niets
maar ik hoop dat het snel op houd:(
want ik verkoop liever me ppard dan dat hij moet lijden onder mijn rare stalkers!!!! ik hou super veel van me paard en hij mag echt niks over komen!!!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:36

ik blijf volhouden en denken dat dit echt allemaal 1 en dezelfde persoon is net als alle andere bokkers!!! maar laat dit niet te lang doorgaan want anders zit jij straks gestresst thuis en heeft je paardje ook niks aan je en je kunt ook niet op je gemak van je paardje genieten dus dat lijkt me ook niks! ik zou toch even met je ouders babbelen en naar de politie stappen met hun...neem aan dat ze van je houden en dat graag voor je over hebben en blij zijn dat je hun in vertrouwen neemt. zo schiet het anders toch ook niet op?

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 23:32

Wat is nu je eigen idee hierover? Denk jij dat er echt 2 personen zijn, of geloof je toch ook wel een beetje dat dit gewoon je ex is?

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 23:39

Aanval is de beste verdediging zoals GK en Xono al zeiden Haha!
Ze hadden niet aan mijn paard moeten komen, want dan was er wat geknapt van binnen..

Maar ik denk ook, net als de rest, dat de zij een hij is, en wel je ex..

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 13:25

doublejoy schreef:
ik heb haar email adres al vele keren geblokkeerd maar in middels maakt ze steeds nieuwe adressen aan om me te kunnen blijven mailen :s
ze mailt me met 15 verschillende email adressen

Zij is niet een zij,Zij is je EX. Boos!
En je zegt dat je haar(je EX zijn) mail adres hebt geblokeerd en dat zij/ hij steeds nieuwe aan maakt.
Waarom maak je dan zelf niet een nieuw Email adres aan?meid het is zo simpel en dan ben je gewoon van het gelazer af. Ach gut
Neem maar van mij en meerdere onder ons aan dat er helemaal geen zij is,het is gewoon je EX die aan het kloten is.
En praat er aub over met je ouders,want neem van mij aan dat die je echt wel steunen,en alle steun is welkom denk ik dan maar.
Hee meid heel veel sterkte,ene laat je niet kisten he!

doublejoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 10:34

heey allemaal bedankt!!!

ik ben eens uit gaan zoeken.. en denk ook dat jullie gelijk hebben
hb hem gelijk verwijderd en geblokt ander tel nummer aangevraagd.. en nieuw e-mail adres aangemaakt!!!
ik had namelijk een foto van dat zogenaamde meisje genaamd desiree maar op die foto had ze een ketting om met een andere naam.... dus denk zelf dat hij dat meisje zelf gecreeerd heb of hoe je dat zegt
ik moes alleen nog ff gaan geloven want dat verwacht je niet van zo iemand waar je 2 waar mee samen was

maar allemaal super bedankt!!!!

groetjess

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 10:39

Ziekelijk persoon zeg.... goed dat je een ander mailadres hebt genomen, en wees voorzichtig nu aan wie je je adres en telnr geeft

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 11:16

mischien de politie even bellen !??

ouders laten lezen??

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 16:11

You go girl!

laat m maar merken dat je hem door hebt!

piepelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 17:21

Toch ook nog eens naar politie gaan en je vemoedens uitspreken dat je dënkt dat je ex dit "meisje" vezonnen heeft.
Veel sterkte

mmouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 19:06

Goed om te lezen dat je t heft weer in eigen handen hebt Lachen

Sterkte ermee en geniet maar weer lekker van je paardje Knipoog