stal zonder binnenbak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mellylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 18:21

hai hai
mijn shetlander en toekomstige haflinger (komt als het goed is morgen Haha! )
staan ook gewoon in een wei.
en ik rij ook gewoon alteid in een wei maar mijn nicht woont naast me en die heeft wel een bak,
en waarschijnlijk ga ik daar 1 keer in de week met die haflinger in rijden
.. dus tjah ik heb eigelijk helemaal geen bak

meimei_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 18:22

muiszje schreef:
je bedoeld mevr, Feller.. hmmz,
ik vind die vrouw niet echt helemaal *ok*.. heb gehoord dat de paarden in een emmer moeten piesen, zodat ze zuinig kunnen zijn op het stro, vind de stallen erg donker..
ook mogen de paarden daar maar een uurtje ofzo op het land (piepklein afgezet stukje..)..

heey

ja dat hoorde ik afgelope donderdag ook van batje, ik was met haar mee gegaan naar Braam.
Van de week gaan we naar hem bellen zodat mn ouders ook een keertje kunnen kijken daar, maar sinds ik het bij braam heb gezien wil ik helemaal niet meer naar mevr. feller. Bij Braam vind ik het ook wel fijn dat het allemaal net wat luxer is zeg maar. En lekker dicht bij mn huis natuurlijk dat is ook fijn.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 18:51

Wij hebben ook alleen een buitenbak, maar zit er niet zo erg mee eigenlijk.
We rijden gewoon door, worden we hard van Haha!

Alleen als het vriest valt het allemala wat tegen.

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 20:18

ik sta bij een boer en wij hebben alleen een buitenbak....
ik mis een binnenbak niet echt omdat ik ook graag andere dingen met mijn haffie doe zoals NH, masseren, wandelen en dat soort dingen... maarja je kan niet altijd rijden in een buitenbak als het heeft gesneeuwd of als de bak blank staat

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 22:01

Bij mij op stal hebben ze alleen een buitenbak. als het slecht weer is , zou ik wel eens een binnenbak willen. maar vind het verder geen probleem.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:26

Op stal waar mijn verzorgpaard staat, hebben we geen binnenbak. Ben gisteren dus ook erg nat geregend. Maar dan is zo'n warme douche daarna erg lekker hoor. En op regen kan je je kleden.

Ik vind het niet erg om geen binnenbak te hebben. Met erge regen is de bak nog goed te berijden, dus dat maakt niet uit. Alleen misschien in de winter vervelend als de bak bevroren is, maar dan hebben we wel een binnenlongeerpaddock. Dat is wel mooi. En paard zal het ook niet erg vinden als hij een paar daagjes alleen maar kan wandelen. Beetje rust zal hij niet erg vinden en een wandeling zal ons ook geen kwaad doen.

Ik vind het juist wel een voordeel van een buitenbak dat je elke dag lekker buiten komt. Is gezond voor je. Als je een binnenbak hebt, blijf je al gauw binnen (is mijn ervaring).

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 19:16

ja we hebben een rijbak en een longeerbak (uiteraard buiten Tong uitsteken )

Maar uhh Binnenbak is alleen voor het luxe zeg ik altijd maar Knipoog ik ben het wel gewend dat we geen binnenbak hebben!!!