PAVO, prijs-kwaliteit verhouding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 23:05

Havens is volgens mij kwalitatief beter voer. Ik ken heel veel stallen die dat voeren en die paarden zien er super uit. Maar goed.............je paard moet het wel lusten Haha!

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 09:30

Dees schreef:
Dat is het ook Nagelbijten / Gniffelen
Maar de Stud-variant, een lichte sporbrok is er echt al jaaaaren, en die is prima: 25 kg voor 8 euro nog iets, en dan heb je echt een verantwoorde brok zonder rotzooi erin.

Ik heb gisteren ook voer gekocht.
Betaal 8,05 voor condition extra en 8,75 voor all sports.
Dat valt dan toch wel mee in vgl met Equiral?

Daarnaast voer ik trouwens ook een granenmixje bij.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 09:35

Valt me op dat er nog aardig wat verschil in prijs zit per verkooppunt...

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:12

Citaat:
Havens is volgens mij kwalitatief beter voer. Ik ken heel veel stallen die dat voeren en die paarden zien er super uit. Maar goed.............je paard moet het wel lusten

Onze jaarlingen krijgen dit in de opfok en zien er idd super uit

en of ze het lusten? Nou reken maar van yes, die van mij laat de muesli staan voor het brok Haha! (zo jong en al zo verwend Haha! )

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:16

Ik heb ook niet de ervaring die ik hier eerder las dat je meer Havens moet voeren dan Pavo.
Ik voer betrekkelijk weinig en draversbrok omdat daar het minste eiwit in zit en mijn merries zien zien er super uit.
Zelfs te super Scheve mond

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:28

Citaat:
Ik heb ook niet de ervaring die ik hier eerder las dat je meer Havens moet voeren dan Pavo.
Ik voer betrekkelijk weinig en draversbrok omdat daar het minste eiwit in zit en mijn merries zien zien er super uit.
Zelfs te super

Ik denk dat dat ook niet te vergelijken valt.

Alle paarden zijn verschillend, en meestal zijn de omstandigheden bij iemand anders ook niet hetzelfde.

Zal misschien ook te maken hebben met de combinaties van het voer en omgeving (voer je kuil of hooi, staan ze op stro of mot, komen ze buiten of staan ze op stal).

Het is denk een kwestie van experimenteren en voeren op het oog. Je ziet snel genoeg of het voer goed genoeg is, of als je iets anders moet gaan proberen...

Maar, dat is mijn idee dan... Knipoog

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:37

Malibu schreef:
Ik denk dat dat ook niet te vergelijken valt.

Alle paarden zijn verschillend, en meestal zijn de omstandigheden bij iemand anders ook niet hetzelfde.

Ik heb vergelijkingen van mensen die PAVO voerden en op Havens overgegaan zijn.
Dus dezelfde paarden, dezelfde omstandigeheden alleen de brokken werden anders.

Havens gaf hetzelfde of een beter resultaat voor minder geld.
Nu kan ik me voorstellen dat wanneer je een paard hebt en tevreden merkgebonden bent dat niets uitmaakt.
Maar als je er meer hebt gaat dat al snel tellen.