Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Botervlieg schreef:Als paarden zich niks pijnlijks zouden laten welgevallen, dan was bijv.
een organisatie als Brooke niet nodig, denk ik zomaar ?![]()
Opmerkelijk dat de ervaring van de slager niet meer indruk maakt... >;)
runningkawa schreef:En dat verkeerd rond butsen, dat word nogal veel gedaan, maar dat mag je niet zeggen, oh zo confronterend
). Maar ik vind de theorie dat het niet goed is om eenzijdig te belasten wel kloppen. Ik probeer dit in de praktijk dus zowel voor mezelf als voor m'n paard te voorkomen.
Marliesje schreef:Daar ben ik het wel mee eens. Als je echt natuurlijk rijden gaat ook helemaal niet, want paardrijden zelf is niet natuurlijk.
Citaat:(maargoed, ik rijd niet meer dus ik hoef die GROTE moeite niet daadwerkelijk uit te voeren. OCH wat is DAT TOCH vervelend, via een opstapje!)
). Ik moest hem er ook al erg aan wennen om rechts af te stijgen, dat vond hij eerst ook maar niks. maar goed, ik ga denk ik ook maar eens oefenen rechts op te stijgen, want ik denk dat afstijgen toch minder belastend is dan opstijgen. Wat zeggen jullie over afstijgen?

Okkie1 schreef:Hihi, lukt me ook nog bij een paard van 1.83m. met mijn kleine 1.59m![]()
knap

misschien moet ik eens kijken
)
gijsenkim schreef:
over het zadel, daar je beugelriem zoeken en vastpakken......... en ondertussen die spring int veld stil laten staan. Moet je net zo een zadel hebben waar de beugelriemen onder het zweetblad zitten![]()
![]()