Rambo rulezz
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sugarmiss schreef:Snel rekensommetje voor de simpele Rhino-light Euro 150
Gaat 5 jaar mee = Euro 30 per jaar.
Let wel: ik ben altijd erg tevreden geweest over mijn Rambo's, maar vindt ze in vergelijking tot ander merken én de tijd dat ze meegaan gewoon te duur.
Ik doe nu dus een proef met een 'goedkoper' merk.
Tinusje schreef:nou, ik heb ze dus dit jaar wel voor het eerst gewassen, en nu zijn ze dus niet meer waterdicht. Ik heb het bij een speciale dekenwasserij laten doenDus, waterdichte dekens niet meer wassen, het is ook eigenlijk helemaal niet nodig omdat de binnenkant glad is. Aan de buitenkant een beetje schoonmaken en van de binnenkant met een sponsje en het is weer genoeg. Dat is enige reden dat ik nu nieuwe dekens heb moeten kopen....balen! Duur leergeld, anders waren ze zeker nog twee winters meegegaan.
Lydiia schreef:Die site wil bij mij nooit openen
Djilan schreef:Laat even weten hoe hij bevalt! Dit is precies de deken die ik zelf ook wil aanschaffen
Djilan schreef:Laat even weten hoe hij bevalt! Dit is precies de deken die ik zelf ook wil aanschaffen

Leone schreef:Rambo's zijn erg duurzaam hebben een goede pas vorm. maar helaas te klein voor mijn paard.
Ik moet zeggen dat de prijs mij ook van het aanschaffen afhoudt dan maar om de paar jaar 1 van 80 euro....