Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze hadden bij mijn bestelling een (best grappig
) foutje gemaakt, maar dit is super en heel snel opgelost! Als ik nog eens wat nodig heb bestel ik het zeker daar als ze het hebben in plaats van bij Divoza oid!
sammetje schreef:Wat ik wel stom vond (maar dat heeft dus NIETS met piaffe te maken) dat de "postbode" het pakket gewoon voor de deur heeft gezet. (ik was niet thuis) nou woon ik wel in een appartement maar de portiekdeur staat beneden altijd open. Nou weet ik wel dat er bij ons niet gestolen wordt maar dat weet die bezorger niet!!!
Wat nou als die deken weg was geweest? Wie is er dan verantwoordelijk?
mn vader kwam ineens met een grote doos aan toen hij daar bezig was geweest. Raar dat de postbode niet even een breifje door de brievenbus heeft gedaan. 

parouscha schreef:Ze zijn juist hardstikke klantvriendelijk!
Alleen duurt alles een beetjelang voordat je het binnen krijgt.
Ik heb met alle spullen wel 2 á 3 weken moeten wachten tot dat het binnen was.
Maar opzich geen punt
Vorige week had ik haar gemailt dat ik een deken wou hebben(De harry horse two 2 tone) toen zij ze ja maar daarmee kan je niet dag & nacht je paard in de regen laten staan maar wel met de S & K deken, dus die besteld.
Nu hadden ze een nieuw iedemand voor de bestelllingen, kreeg ik de Two tone binnen
Maar goed, ik heb haar gevraagt of ze me dan een flesje waterdichte spray kon sturen en dat kon!
Ze stuurde me die fles op een T-shirt, nou dat is toch echt wel klantvriendelijk!!!
En ze vond me een hele goede klant
Danie schreef:Hier ook niets dan lof over Piafferuitesrport ik mail meestal evn met ze wat ik hebben wil en bestel dan en binnen 4 dagen in huis ik doe onder rembours!!! Wil het graag snel hebben![]()
Gr.