Ervaringen met Piaffe Ruitersport?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 08:55

Ik heb er een hele tijd geleden iets besteld. Ik heb niks te klagen over de verzendtijd. Oke, het is geen divoza, maar de kosten zijn er dan ook naar. Ik heb toen voor piaffe gekozen, omdat zij het bewuste artikel het goedkoopste aanboden. Ik zou er zo weer wat bestellen.

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 09:46

Ik heb er ook al regelmatig spullen besteld, naar volle tevredenheid.

Een keer duurde het langer dan 5 dagen, toen was 1 van de artikelen niet op voorraad. Als tegemoetkoming heb ik toen een vliegennetje gekregen. Netjes toch?

Garfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 10:08

Ik heb eergisteren een deken besteld bij hun. Ik weet dus nog niet of de bestelling lang duurt. Ik vind de prijzen van hen heel aantrekkelijk en ik vind ze ook klantvriendelijk. Ik had nl. mijn order per ongeluk verstuurd terwijl hij nog niet volledig ingevuld was. Ik heb naderhand een mail gestuurd om een en ander recht te zetten en ik kreeg direct een reactie terug!

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 10:15

Ik heb ook prima ervaringen met ze Lachen Ze hadden bij mijn bestelling een (best grappig Haha!) foutje gemaakt, maar dit is super en heel snel opgelost! Als ik nog eens wat nodig heb bestel ik het zeker daar als ze het hebben in plaats van bij Divoza oid!

Ik denk dat je vriendin gewoon nog een keer moet mailen, of beter nog, bellen, ik had op mijn mailtjes trouwens steeds dezelfde dag nog antwoord.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 10:24

ik heb ook goede ervaring met ze, alles heb ik netjes op tijd binnen.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 11:23

Ik heb er een tijd geleden bandages besteld.. Het duurde ong 2,5 week voor t geleverd was.. wat k wel lang vond.. Maar goed.. het schijnt dat je bij automatische incasso nog een week j geld terug kan schrijven..
Bij de bandages zat wel 1 blauwe set inplaats van zwart.. maar aangezien k dat ook wel leuk vond heb k daar ook niks over gemeld.. Lachen
Door de lage prijzen zou k zeker nog n keer wat bestellen.. maar wel een aantal weken voor k t nodig zou hebben.. Haha!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 11:29

ik bestel er ook regelmatig!
heb er nog nooit problemen mee gehad

meestal heb ik de spullen wel binnen een week Haha! vind ik best snel Knipoog

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 11:37

sammetje schreef:
Wat ik wel stom vond (maar dat heeft dus NIETS met piaffe te maken) dat de "postbode" het pakket gewoon voor de deur heeft gezet. (ik was niet thuis) nou woon ik wel in een appartement maar de portiekdeur staat beneden altijd open. Nou weet ik wel dat er bij ons niet gestolen wordt maar dat weet die bezorger niet!!!

Wat nou als die deken weg was geweest? Wie is er dan verantwoordelijk?

Bij ons had de postbode em onder de carpoort achter de caravan gezet. Aan de afsstempeling te zien stond die doos er al 2 dagen Scheve mond mn vader kwam ineens met een grote doos aan toen hij daar bezig was geweest. Raar dat de postbode niet even een breifje door de brievenbus heeft gedaan.

Piaffe ben ik tevreden over alleen jammer dat het idd wel iets van 2 weken duurt...

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:05

Merens schreef:
Piaffe ben ik tevreden over alleen jammer dat het idd wel iets van 2 weken duurt...

twee weken dus?

ik had ook inderdaad via automatische incasso gedaan.
had het geloof vorige week vrijdag besteld.

maar goed,ik heb tijd Haha!
mag eerste drie weken toch nog steeds niet erop.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:06

Ik heb t meestal binnen 3 dagen binnen, ik maak t ook meteen dezelfde dag over met internetbankieren. Er is alleen 1x iets wat minder gegaan, duurde wat lang en toen heb ik gemaild en was t meteen opgelost, de volgende dag had ik t binnen!
Ik vind dat ze alles erg netjes oplossen als er iets is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:09

Ik had het binnen een paar dagen binnen, met een automatische incasso Lachen. Verder was het dus gewoon prima gegaan!

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:13

Ik bestel ook regelmatig spullen bij piaffe.
In totaal heb ik nu 2 keer daar spullen besteld wat helaas niet super verliep maar iet hun schuld.
Ik had kieffer chaps besteld die ik na 2 weken nog niet ontvangen had dus een mailtje naar piaffe wat meteen beandwoord werd en ze gingen het uizoeken waarom ik het nog niet ontvangen had.
Hun computer bleek gehackt en daardoor was mijn bestelling zoek geraakt maar er werd meteen een nieuwe bestelling gemaakt en direct verstuurd.
De 2e keer had ik een martingaal en peesbeschermers voor mijn weigenootje besteld.
En het duurde ook een tijdje voor we wat ontvingen dus ik een mailtje daarheen waarom we nog niks ontvangen hadden bleek het dat de kleur van de peesbeschermers was uitverkocht en dat nieuwe pas woensdags binnen kwamen.
Maar omdat dit de 2e keer was dat er iets niet was of mis ging hadden ze ons een kadootje beloofd om het goed te maken.
Toen we de bestelling netjes zoals beloofd binnen kregen hadden we vanplaats een webband martingaal een echt lederen gekregen!
Ik ben echt zeeeeeeeeeeeer tevreden over piaffe

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:42

ik ben ook tevreden over piaffe ruitersport,,,ik had een br diamond bordeuax setje besteld maar en zat een hh dekje in wel de br bandages erbij,de br was niet op voorrraad geweest ,ik contacrt opgenomen nou krijg ik alsnog de br shabrak met een korting erop...daar is niks mis mee...en is nog voordelig ook daar om wat te bestelln..

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:31

als jullie via automatsich incasso wat bestellen is het wel logisch dat het wat langer duurd, want piaffe moet weetelijk 5 werkdagen wachten nadat ze het incasso hebben uitgevoerd, omdat je het anders zelf weer zou kunnen treug boeken Knipoog

Percy
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:24

Dat van die vijf werkdagen heb ik nooit geweten maar als dat wettelijk is, waarom doet bijv. de paardendrogist dat dan niet?

Het maakt mij verder niet zoveel uit, als ik iets met spoed nodig heb ga ik toch naar de ruitersportzaak maar bij Piaffe zijn de prijzen nogal aantrekkelijk (en ik was erg tevreden over de kwaliteit) dus het zal zeker niet de laatste keer geweest zijn dat ik daar iets besteld heb.

Maar ik begrijp dat ik, voor een wat snellere bezorging, dus beter het geld zelf kan overmaken? Altijd handig om te weten.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:44

Ik heb ook afgelopen weekend besteld,dus ben benieuwd wanneer ik t ontvang..

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 16:21

parouscha schreef:
Ze zijn juist hardstikke klantvriendelijk!
Alleen duurt alles een beetjelang voordat je het binnen krijgt.
Ik heb met alle spullen wel 2 á 3 weken moeten wachten tot dat het binnen was.
Maar opzich geen punt
Vorige week had ik haar gemailt dat ik een deken wou hebben(De harry horse two 2 tone) toen zij ze ja maar daarmee kan je niet dag & nacht je paard in de regen laten staan maar wel met de S & K deken, dus die besteld.
Nu hadden ze een nieuw iedemand voor de bestelllingen, kreeg ik de Two tone binnen Haha!
Maar goed, ik heb haar gevraagt of ze me dan een flesje waterdichte spray kon sturen en dat kon!
Ze stuurde me die fles op een T-shirt, nou dat is toch echt wel klantvriendelijk!!!
En ze vond me een hele goede klant Tong uitsteken

Inmiddels heb ik alleen een gebruikt busje binnen gekregen.Hoort 200ml in te zitten,maar zit nog maar 50 ml in.
En ook geen t-shirt , dat is toch wel weer jammer maar goed

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 17:12

Had een vraag over een deken, stuur de vraag en binnen 10 min had ik keurig antwoord, toppie dus!

Danie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:33

Hier ook niets dan lof over Piafferuitesrport ik mail meestal evn met ze wat ik hebben wil en bestel dan en binnen 4 dagen in huis ik doe onder rembours!!! Wil het graag snel hebben Tong uitsteken
Gr.

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:38

ik heb dit ook gehad, alleen dan met horse-paradise (amstelveen).
vandaag heb ik nogsteeds mijn jas niet, die ik nu al RUIM 5 maanden geleden heb besteld! belachelijk! ik heb een mailtje gestuurd, waar ik best wel ff boos werd: nog niets terug ontvangen, ben zelfs nog langsgeweest: ja, die moet nog binnen komen,, (yeah sure, na 5 maanden nog niet zeker!) en heb verscheidene keren gebelt.
ik heb het helemaal gehad, en cancel dan ook meteen mijn bestelling (bij elke ruitersportzaak) zodra ik het niet binnen de afgesproken tijd krijg, en niet verder word geholpen als ik bel.

veel succes nog!

kaj
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:31

Danie schreef:
Hier ook niets dan lof over Piafferuitesrport ik mail meestal evn met ze wat ik hebben wil en bestel dan en binnen 4 dagen in huis ik doe onder rembours!!! Wil het graag snel hebben Tong uitsteken
Gr.

Ik wil het ook graag snel hebben maar overmaken per internetbankieren duurt zo lang niet meer tegenwoordig.
Ik maak het liever van tevoren over dan hoef ik niet met geld te gaan klooien aan de deur (als ik niet thuis ben kan men dan gewoon het pakje aannemen zonder dat ik vantevoren geld klaar hoef te leggen en iemand moet inlichten dat er een pakketje kan komen en hoeveel het kost etc)

Helaas heb ik dit keer wat besteld wat niet op voorraad is.....
Donderdag is het drie weken geleden dat ik het besteld heb dus ik hoop het pakketje nog voor donderdag te hebben.

Ik heb alleen maar goede ervaringen met piaffe alleen duurt het vaak net wat langer dan bij bijv een paardendrogist of divoza. Echter hier is de prijs dan ook wel weer naar!
Enne zolang ik netjes binnen een zeer korte tijd antwoord krijg op mijn mailtjes kan ik hier wel mee leven hoor Haha!

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 08:42

ik had mijn bestelling maandag gedaan en donderdag lag er een briefje in de bus.. heb hem pas zaterdag opgehaald maar de regendeken is echt perfect.
en ik heb lekker wel een t shirt Tong uitsteken:P:P Haha!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 09:19

Ik wil ook een Tshirt Boos!
Krijg nu btw geen Emails meer van haar Tong uitsteken
Wel flauw hoor om mij een flesje waar 200 ml in hoort te zitten en er zit nog maar een aangebroken 50 ml in Scheve mond

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:09

ik heb mijn deken nu een week geleden besteld maar nog niets ontvangen..ik heb betaald door machteging....ik wacht nog af..

Garfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:10

Ik heb vorige week dinsdag of woensdag mijn deken besteld en ik heb hem gisteren ontvangen. Ik heb hem laten bezorgen onder rembours.