Ik kan mn eigen route bepalen en kan mn plannen altijd omgooien. Als je met iemand samen rijdt, moet je je altijd aanpassen. Heb ik niet altijd zin in
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus meestal alleen. Ik heb op 30 min stappen een dressuurbak en een springbak, dus daar ga ik weleens heen. Dan kom ik vaak 2 shetjes tegen van m'n ponyclub, dus ik vind het ook wel leuk om daarheen te gaan, als er meerdere mensen zijn is het vaak wel gezellig daar!

dan doet ie alles om er achteraan te kunnen racen. Verder is ie wel heerlijk en makkelijk als er een andere pony bij is
al wil ie altijd voorop lopen, wat ook altijd wel gebeurt met zijn tempo 

Gelukkig gaat het alleen rijden prima met hem. marian schreef:Omdat allebei mijn paarden behoorlijk heet zijn, ga ik meestal niet alleen het bos in. Ik ga meestal samen met mijn vriend en dan krijgt mijn paard wel de slofteugel eraan. Ze kunnen nog wel eens ergens van schrikken en dan hou ik hem graag bij me. En altijd een veiligheidcap op en een bodyprotector aan ! Verder draag ik op buitenritten altijd fieldboots, geen zweep en kortere sporen dan normaal, zodat ik er minder snel aan kan komen. Maar ik wil wel "bewapend" zijn, je weet maar nooit !
En wat bedoel je met ik wil wel bewapend zijn ? (je fieldboots soms, wat zijn dat dan voor een laarzen ?)
Schrikken ze allebei zo erg dan, ook die fries ?