Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) voor ca. 45 minuten willen betalen... dan zou ik met maximaal 2 personen in de les willen rijden. Ik heb totaal geen wedstrijdambities dus les staat eerlijk gezegd niet hoog op mijn prioriteiten lijstje nu mijn budget toch enigzins (lees: enorm) beperkt is... vikki schreef:Ik zou niet meer dan 10,00 (dat is toch 22 gulden...) voor ca. 45 minuten willen betalen... dan zou ik met maximaal 2 personen in de les willen rijden. Ik heb totaal geen wedstrijdambities dus les staat eerlijk gezegd niet hoog op mijn prioriteiten lijstje nu mijn budget toch enigzins (lees: enorm) beperkt is...

hihi Toch probeer ik ongeveer 1 a 2X per jaar ergens een clinic te rijden (ongeveer 40 euro per uur per keer) omdat andere ideetjes soms ook goed uitpakken. o ja, en m'n clubles elke week
betaal ik geloof ik iets van 180 euro per jaar voor ? zoiets? Jippie schreef:Toptrainers vragen tarieven vanaf 50 Euro per uur.
Ik les nu zelf van een van die toptrainers en het is natuurlijk veel geld, maar het is het geld dubbel en dwars waard. Het rendement van de trainingen is gewoon veel en veel hoger.
Als ik deze stap 5 jaar terug nooit gezet had dan vrees ik dat ik nog steeds een beetje aan het klungelen was geweest en dat iedere dag er een beetje hetzelfde uit had gezien. Mijn instructrice heeft voor mij echt iets toegevoegd aan het paardrijden dat ik eerder nog niet kende. Voor mij is het rijden iedere dag weer iets waar ik naar uit kijk en iedere dag is het rijden een feest.
). Jippie schreef:Toptrainers vragen tarieven vanaf 50 Euro per uur.
Ik les nu zelf van een van die toptrainers en het is natuurlijk veel geld, maar het is het geld dubbel en dwars waard. Het rendement van de trainingen is gewoon veel en veel hoger.
Als ik deze stap 5 jaar terug nooit gezet had dan vrees ik dat ik nog steeds een beetje aan het klungelen was geweest en dat iedere dag er een beetje hetzelfde uit had gezien. Mijn instructrice heeft voor mij echt iets toegevoegd aan het paardrijden dat ik eerder nog niet kende. Voor mij is het rijden iedere dag weer iets waar ik naar uit kijk en iedere dag is het rijden een feest.