Wie doet er mee met de Eersel-Postel Rally?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 20:58

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
Ik doe ook mee! *LOL*
Tot morgen bokstertjes! Ik zal kijken of ik jullie nummers zie!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 22:41

leuk dat je ook mee kan!! er doen 160 aanspanningen mee Bloos! en 80 equipes(equipe=2 ruiters)

we zijn nummer 78 *LOL* we gaan tijdens t defilee toch maar wel netjes met onze wedstrijdjasjes en witte rijbroeken enzo

we zoeken alleen nog iemand die in postel ons op wil wachten met een dekentje voor de paarde, vrijwilligers Schijnheilig

de sherrystop is aan de postelseweg(weg tussen eersel en postel, kan je makkelijk je auto parkeren, staat ook aangegeven) en in postel is het bij de Abdij, is niet te missen en staat ook aangegeven

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 22:56

Ik weet helaas niet of ik de hele dag blijf of dat ik eerder wegga ofzo... Dus helaas kan ik je deze keer niet helpen.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 23:09

ok maakt niet uit, je hoeft trouwens niet de hele dag te blijven dan hoor
we zijn na 2/2,5 uur rijden(als we goed rijden...) in postel en dan ligt t er n beetje aan hoelaat we zijn vertrokken maar ik denk dat we er tussen 2 en 3 zijn, ik zal mn gsm meenemen morgen dan kunnen we nog wel ff bellen Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 23:11

vorigjaar was ik nr 92(nu 78) en was pas rond half 4 in postel Bloos! heel erg fout gereden en pas tegen half12/12 uur mogen starten
was om 5 voor 6 terug in eersel, terugweg beetje errug snel gereden toen Schijnheilig

als ik nu weer tegen half 12 start, zou het 2/half 3 zijn als we in postel zijn, zonder fout te rijden dan he Knipoog

miekevGool

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 18:39

En het is al weer voorbij!!! We hebben het heel goed gedaan en de paarden hebben een leuke dag gehad *LOL* ( wij trouwens ook!!)
We waren 28e geworden van de 158 aanspanningen die er reden. Ik vond het heel knap van ons eigen Schijnheilig En zonder dat stomme foutje dat we gemaakt hadden waren we zeker in de prijzen gevallen.... Verdrietig Maarja dat weten we weer voor de volgende x!! Ik hoop dat iedereen net zo'n leuke dag heeft gehad als mij en dat ze er volgend jaar allemaal weer bij zijn En btw. renske: Ik heb de paarden terug naar huis mogen rijden van jan leuk he?? *LOL* Mijn hele dag was weer goed!! Ik weet het nu zeker, ik wil een mencursus gaan volgen zodat ik volgend jaar samen met de eigenaar van onze paarden de postel kan rijden! Dan kunnen we teminste afwisselen hahaha.. Haha!