Paard mag nooit op het land

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:01

Je kan toch ene stukje afzetten voor haar ?
Weenie of dit al eerder is gezegd

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:35

Als ze gewoon de achterijzers er (tijdelijk) onder vandaan halen... Dan kan ze eerst wennen aan de groep en is de kans op verwondingen daarna veel kleiner.

(Ik zou ook NOOIT mijn paard met achterijzers in een nieuwe groep gooien, omdat ze tamelijk dominant is en dus echt wel het leidersgevecht aangaat Scheve mond_

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:44

jezus wat wordt hier een heisa gemaakt, alleen maar om het feit dat iemand meedenkt over het welzijn van een paard. Dat is toch juist alleen maar goed. Als ze nu toch met een oplossing kan komen zodat het paard wel buiten kan dan is dat voor de eigenaar toch juist wel fijn. Ik zou het juist fijn vinden als mijn bijrijder een beetje mee zou willen denken. Uiteindelijk hebben jullie het toch allebei het beste voor met het paard.

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:47

Wat een onzin.
Een paard hoort zich even te kunnen uitleven in een wei of wat dan ook. En dan ook met soortgenoten want het is een kudde-dier.
Een paard die 24 uur per dag op stal staat, of dan soms er even uit voor een uurtje rijden is gewoon pure dieren mishandeling.

TINKYgipsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 21:16

Ja precies ik wil dus niet dat ze denkt dat ze er altijd uit moet om te werken, daarom heb ik vanmiddag een heerlijk stukje met haar gewandeld