heeft iemand rozzeten die ik mag hebben

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:28

Toen ik nog als groompje meehobbelde kreeg ik als dank ook altijd de rozet die eventueel was gewonnen op wedstrijd (helaas niet de bijbehorende envelop) en die hing ik keurig kleur op kleur netjes op mij kamertje tussen mijn mooie pennyposters.. De ruiter waar ik voor reed liet mij ook een keer uit een doos oude meuk uizoeken ik had namelijk nog geen blauwe en geen groene rozetten.. Ik spaarde ze zoals ik plaatjes van paarden en beeldjes en hoefijzers spaarde.. als we de smid holpen mochten kregen we een oud ijzer en we waren drie dagen gelukkig..

Ik heb ze aan mijn buurmeisje gegeven die zit op ponyrijden dus je hebt pech wat mijn rozetten betreft. maar ik gun ze je van harte en hoop dat je erveel krijgt.

edit: even mijn typgebrek aangepast
Laatst bijgewerkt door Janski op 10-09-04 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:28

Omg Cassidy, vind je nou zelf niet dat je een beeeeetje ver gaat?! Bloos! Als zij rozetten wil... en iemand anders wil haar zijn/haar rozetten geven, omdat ze anders toch de prullenbak in gaan. Wat boeit het dan verder nog wáárom zij rozetten wil hebben??? Who cares?
En áls ze daar over op zou willen scheppen... So what?? Rolleyes

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:01

waar mensen zich allemaal wel niet druk om maken Verward als zij het leuk vind om rozetten te sparen laat haar dan lekker rozetten sparen. Daar ga jij je toch niet druk om maken Verward Wat maakt jou het uit wat daar mee gedaan word? Pff als ik me om dat soort dingen al druk moest maken had ik wel een heel druk leven Gaaaap

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 12:21

Waar maken jullie je druk om?
Alz ij graag rozetten wil hebben is dat och prima en wat maakt het uit wat ze ermee gaat doen.?
Ik heb er niet zo veel en degene die ik heb ben ik trots op dus die hou ik zelf maar anders had ze ze van mij mogen hebben en ik hoop dat ze er heel veel krijgt!!!!