Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fitzroy schreef:Degenen die daar les hebben kunnen er ook niets aan doen dat het zo loopt. Bovendien betalen zij nog eens 7 euro extra per les aan bakhuur, dus ik vind niet dat je dan de lessen van die mensen kunt saboteren.
Die instructrice is erg a-sociaal bezig, daar staan haar lesklanten verder buiten.
Monster schreef:Jij hebt toch het meest recht op die bak, jij betaald er voor!
Maar, als je weet dat ze dna en dna rijden, kan je toch ook daravoor of daarna ???
. Sandra_H schreef:
Wat me wel even ontgaat is het probleem dat het hier om westernruiters gaat.
. Ik hoop echt voor je dat die stal in Waalre iets wordt. Heel veel succes (en sterkte
). Misser"]
waar haal je dat vandaan ?
[/quote]
Hier vandaan:
[quote="Tessya schreef:Ze betaald geen cent extra aan de pensionhouder. In theorie is zij een "gewone" pensionklant. Maar ze maakt er nu gewoon gebruik (lees: misbruik) van dat de pensionhouder er niks tegen doet dat zij dus in principe daar een gratis accomodatie heeft voor haar eigen bedrijfje en werkzaamheden. De mensen die van buitenaf komen lessen betalen aan de stalhouder wel 7 euro bakhuur. Maar dat is apart van het bedrag dat mensen die instructrice betalen voor de les.

.Je ziet maar weer geld gaat voor alles.De gene die het topic heeft afgedrukt mag zich wel diep,diep schamen ,bah wat kinderachtig.Je bent nog wel het hele topic door keurig gebleven.Je mag toch verdorie nog wel zeggen dat je het met iets niet eens ben.