Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. en toen ik een pony zocht kwam er zo 1 voorbij, ze voldeed eigenlijk aan al mijn eisen (niet dat ik er erg veel had, (tussen de 1.45 en de 1.60m, verkeersmak en braaf)). en ze was ook nog eens zwart met z-dressuur en m-springen, dat was dus helemaal mijn droompaardje.
, maar ze is echt superlief en helemaal mijn droompaardje
.
, met ruime wedstrijdervaring in springen en dressuur, en waar ik alleen met zou kunnen buitenrijden, leeftijd liefst een jaar of zeven/acht (of nog iets ouder), geslacht maakte niet zoveel uit. En hoogte rond de 1.65m
Ik denk dat ik nu meer heb geleerd. Inmiddels dus L1 dressuur en we gaan 12 september ons eerste springconcour springen. En niet te vergeten de SGW Vasse 2 oktober (wel oefenparcours maar toch...
) __l__ schreef:Ik had niet echt eisen, als het maar een lief en gezond paard was.
remi schreef:Ik wilde een schimmel die al wat hoger had gelopen in de dressuur zodat ik er wat van kon leren. Ik reed op dat moment M2 met Rebbel en die zat wel een beetje op zijn maximale kunnen.( dacht ik toen, mag nu Z2 starten) Ik was ook niet op zoek naar een paard, Tequiro wel dus ik ging gezellig mee. Toen stond daar een zwartbruine zwaarverwaarloosde 3.5 jarige Ferro op stal......... En ik was verliefd!! Die heb ik nu dus alweer 6 1 /2 jaar op stal staan
kon het niet laten om hem te kopen ...... en mijn ouders warren acoort
(weet niet hoe je het schrijf) het is trouwens een ruin ......
maar mn moeder moest dr ook nog op) en een ruin of merrie.
maaar ben er nog super blij mee. ben trouwens nog steeds op zoek naar een mooi vosmerrie rond de 1.70 met springpaard en liefst kwpnpapier. die ook een jaar of 5-8 is. met een mooi bles en eventueel wat wit. Als je zo.n paard hebt laat het me weten.
of bestaat er niet zo 1.

mijn pony was totaal anders dan ik wou..
(waar ik nu ook blij om ben, omdat ik haar zelf veel heb kunnen leren)
)
) een pony met een klein sterretje op zn hoofd, mijn haf heeft een brede bles... (ben er nu helemaal verliefd op
)