Wat als betaalde spullen niet worden verstuurd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

irma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:18

Had ik ook! Maar ik begin zelfs al te twijfelen. Mijn mailtjes worden ook maar niet beantwoord. Ik heb mijn adres en telefoonnummers aan de desbetreffende persoon gegeven, maar helaas geen antwoord. Ik wacht nog tot a.s. dinsdag af, voordat ik andere stappen ga ondernemen.

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:34

zelf ben ik 35,- via marktplaats kwijt geraakt en ik heb er ook nooit meer iets van gehoord.
dit vind ik wel erg banketstaaf maarja niet iedereen is te vertrouwen helaas..

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:06

Ik heb gister 33 euro overgemaakt voor een 2ehands anky pad en bandages dit hadden we via msn afgesproken. Spreek ik haar vandaag op msn zegt ze ineens dat het alleen voor de anky pad is, terwijl we duidelijk het setje voor dit bedrag afgesproken hebben. Ik weet dat het goedkoop is dus heb er nog 5 euro bijgedaan zodat ze het op zou sturen maar vind het niet eerlijk

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:14

Bestaan er wel Anky bandages? Voor alleen de Pad is het erg veel geld. Nieuw zijn ze toch €45,00? ( is toch nog Dfl 100,00)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:17

nee geen anky bandages, bijpassende bandages (zelfde kleur) de pad is een paar keer gebruikt en de bandages zien er ook nog netjes uit op 1 klein gaatje na. Hier kosten ze nieuw 50 en ga er vanuit, 4 bandages 15 euro same 65 dus valt nog wel mee, maar het gaat er om dat dit niet de afspraak was

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:14

Natasha schreef:
Dabo gaat er langs!!!!!!!!!!!!!!! OK dan! *LOL* Haha!

Ik ben er inmiddels 4!x langs geweest, maar er was niemand thuis.
Het is ook wel een beetje een 'vaag' huis, aan een winkelstraat, zonder echte voordeur. Een brievenbus op een poort die zo het lijkt naar een steeg gaat, waar haar huisnummer opstaat. Aan de zijkant een bel, aan de andere zijkant ook een bel, die zal van de gene zijn van de 2e brievenbus die aan die poort hangt. Verward Ik heb uiteraard bij allebei aangebeld, en niet tring en na 10tellen weglopen, nee, ik heb er wel een tijdje gewacht.
Vanavond brandde er wel licht, maar of dat in haar huiskamer was, of in die van een ander is mij ook niet duidelijk.
Er werd wederom niet op de bel gereageerd. Het kan natuurlijk zijn dat het licht automatisch aangaat op een tijdschakelaar...

Morgen (als ik tijd heb) ga ik er overdag weer heen, en anders dinsdagavond weer.
We houden vol!
En ik neem wel 'hulptroepen' mee. Mijn man *LOL*

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:18

Dit heb ik ook wel ens gehad...balen! Even laten weten dat je er een advocaat bij haalt doet wonderen....moeten ze wel de mail lezen.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 00:04

Dabo schreef:
Ik ben er inmiddels 4!x langs geweest, maar er was niemand thuis.
Het is ook wel een beetje een 'vaag' huis, aan een winkelstraat, zonder echte voordeur. Een brievenbus op een poort die zo het lijkt naar een steeg gaat, waar haar huisnummer opstaat. Aan de zijkant een bel, aan de andere zijkant ook een bel, die zal van de gene zijn van de 2e brievenbus die aan die poort hangt. Verward Ik heb uiteraard bij allebei aangebeld, en niet tring en na 10tellen weglopen, nee, ik heb er wel een tijdje gewacht.
Vanavond brandde er wel licht, maar of dat in haar huiskamer was, of in die van een ander is mij ook niet duidelijk.
Er werd wederom niet op de bel gereageerd. Het kan natuurlijk zijn dat het licht automatisch aangaat op een tijdschakelaar...

Morgen (als ik tijd heb) ga ik er overdag weer heen, en anders dinsdagavond weer.
We houden vol!
En ik neem wel 'hulptroepen' mee. Mijn man *LOL*

Mensen, wat vinden jullie van bokkie Dabo? Lovers OK dan!

Het is toch gewoon helemaal te gek dat ze dit doet voor me he!

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:36

Nou, inderdaad! Fijn dat mensen wat voor elkaar willen en kunnen betekenen!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:43

ik heb niet het hele topic gelezen,maar binnen een of twee weken kun jij je geld terug laten storten via de bank!

maar het blijft idd een enorme rotstreek

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:51

crossmonster schreef:
ik heb niet het hele topic gelezen,maar binnen een of twee weken kun jij je geld terug laten storten via de bank!

Is dat zo? Daar heeft ze toch toestemming voor nodig van de gene die het haar schuldig is??
Stel, ik verkoop iets, ik verstuur het want het geld is binnen, en na 2weken halen ze het geld ook terug?? dat kan toch niet.....??
Dat zou ik geen beste zaak vinden eigenlijk....

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:51

Natasha schreef:
Mensen, wat vinden jullie van bokkie Dabo? Lovers OK dan!

Het is toch gewoon helemaal te gek dat ze dit doet voor me he!

Idd, helemaal goed! OK dan!
gelukkig zijn er hier op bokt altijd mensen bereid om elkaar te helpen

Vinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:54

crossmonster schreef:

Dit is niet zo. Alleen APO's (automatische periodieke overschrijvingen) kunnen door de bank terug gehaald worden. Gewone overboekingen worden nooit door de bank teruggestort. De ontvanger van het bedrag zal dit zelf terug moeten storten.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:57

Ik heb een aantal reacties die weinig met het bericht van de topicstarter te maken hebben verwijderd.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:12

waarom zij die van pollytje weg gehaald Schijnheilig

Kuss!! Madieke

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 00:00

crossmonster schreef:

maar het blijft idd een enorme rotstreek

Nee, dat kan dus niet, dat heb ik wel geprobeerd.
Ben er van een kant wel blij om, want dat zou kunnen betekenen dat mensen aan wie je spullen verkoopt het geld ook kunnen laten terugboeken, en dat je dus je spullen en t geld kwijt bent.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 14:24

Zou het niet mogelijk zijn om op BOKT te kunnen zien hoe betrouwbaar iemand is mbt kopen en verkopen, net zoals bij E-bay ( zegt iemand die nog nooit iets op E-bay heeft gekocht ) ?? Zou best wel handig zijn. Want volgens mij zijn er dus kennelijk ook op BOKT personen die niet altijd even nauwkeurig zijn met betalen en verzenden ( netjes uitgedrukt he ?)

Groetjes,

Maris

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:28

MissDonna schreef:
waarom zij die van pollytje weg gehaald Schijnheilig

Kuss!! Madieke

Ik heb ze niet eens gezien en toch heb ik al een vermoeden *LOL*. Maar ik vind het super van Dabo dat ze voor je langs wil gaan. Dapper hoor. Hopelijk lukt het.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 22:56

Dabo is 6 keer bij degene langsgeweest, met haar man, maar niemand doet open.
Ze geeft de moed nu op, want man wordt het, begrijpelijk, ook beu!

Ook heb ik inmiddels t tel nr, waarop ik de voicemail al 2 keer heb ingesproken.

Ik blijf het raar vinden, dat mensen voor 38,- oplichter willen zijn...........

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 00:13

Natasha schreef:
Dabo is 6 keer bij degene langsgeweest, met haar man, maar niemand doet open.
Ze geeft de moed nu op, want man wordt het, begrijpelijk, ook beu!

Ook heb ik inmiddels t tel nr, waarop ik de voicemail al 2 keer heb ingesproken.

Ik blijf het raar vinden, dat mensen voor 38,- oplichter willen zijn...........

Ik ook.... heel raar.
Ik hoop dat ze uiteindelijk toch zal reageren...
Zou je de politie er nog op af kunnen sturen?

Sorry dat ik niet meer voor je kan doen, in me uppie durf ik er niet heen, sorry! (ik hoorde dus dat ze samenwoont, en een hond heeft, is dat een teckel of een pittbull he.. Scheve mond Hou ik niet zo van..)

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 00:24

De politie doet aan zulk soort zaken niks. Boos!

Dabo, ik vind het al heel tof dat je dit tot nu toe hebt gedaan al, en geef manlief ook een knuffel van me!(whohoe).

Ze is nog niet van me af hoor.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 15:39

Ik weet dat dit topic behoorlij oud is, maar ik ben toch nieuwsgierig hoe het nu afgelopen is met deze oplichterij, heeft natacha haar spullen uiteindelijk gekregen?
Daarnaast wil ik weten of een koop zwart op wit staat wanneer je de oorspronkelijke e-mails allemaal nog hebt, met zender, ontvanger, tijd, datum ect. Dit omdat ik wat wil kopen via marktplaats, maar het toch wat linker vind dan via bokt.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 19:56

Ik heb uiteindelijk een oud zadeltje gekregen wat niets waard is, maar ik ben er toch blij mee, beter iets dan niets! Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 00:30

Joh! Dat je toch nog wat gekregen hebt.. gelukkig maar!
Heb je er nog veel moeite voor moeten doen?
(politie op d'r dak gestuurd, of haar huisbaas?) Knipoog

En Patos, of je koop vast staat weet ik eigenlijk ook niet, ik koop en verkoop ook wel via marktplaats en heb eigenlijk nog nooit problemen gehad..
Ik denk als je iets wil kopen wat duur is, dat het misschien beter zou zijn als je het artikel op gaat halen....? Maar ja, als dat dan weer aan de andere kant van Nederland is... moet je de reiskosten er weer bij optellen he... Frusty
Succes!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 01:03

Ik heb er HEEL veel moeite voor gedaan! Haha!