Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Natasha schreef:Dabo gaat er langs!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb uiteraard bij allebei aangebeld, en niet tring en na 10tellen weglopen, nee, ik heb er wel een tijdje gewacht.
Dabo schreef:Ik ben er inmiddels 4!x langs geweest, maar er was niemand thuis.![]()
Het is ook wel een beetje een 'vaag' huis, aan een winkelstraat, zonder echte voordeur. Een brievenbus op een poort die zo het lijkt naar een steeg gaat, waar haar huisnummer opstaat. Aan de zijkant een bel, aan de andere zijkant ook een bel, die zal van de gene zijn van de 2e brievenbus die aan die poort hangt.Ik heb uiteraard bij allebei aangebeld, en niet tring en na 10tellen weglopen, nee, ik heb er wel een tijdje gewacht.
Vanavond brandde er wel licht, maar of dat in haar huiskamer was, of in die van een ander is mij ook niet duidelijk.
Er werd wederom niet op de bel gereageerd. Het kan natuurlijk zijn dat het licht automatisch aangaat op een tijdschakelaar...
Morgen (als ik tijd heb) ga ik er overdag weer heen, en anders dinsdagavond weer.
We houden vol!
En ik neem wel 'hulptroepen' mee. Mijn man
crossmonster schreef:ik heb niet het hele topic gelezen,maar binnen een of twee weken kun jij je geld terug laten storten via de bank!
crossmonster schreef:ik heb niet het hele topic gelezen,maar binnen een of twee weken kun jij je geld terug laten storten via de bank!
maar het blijft idd een enorme rotstreek
Natasha schreef:Dabo is 6 keer bij degene langsgeweest, met haar man, maar niemand doet open.
Ze geeft de moed nu op, want man wordt het, begrijpelijk, ook beu!
Ook heb ik inmiddels t tel nr, waarop ik de voicemail al 2 keer heb ingesproken.
Ik blijf het raar vinden, dat mensen voor 38,- oplichter willen zijn...........
Hou ik niet zo van..)