roos_numan schreef:ik snap dat wel! maar jemig ik word hier zo moe vban ik zeg het lijkt op een drukplek maar het is er niet helemaal een! het zij wel witte haren maar een drukplek is helemaal wit op een kleine vlakte! ( meestal 0 en ik vind niet dat je iets erover kan zeggen voordat je dat gezien heb! zoa;ls ik al eerder heb gezecht ik zla wel foto's maken voor die gene die het willen zien...... dus ik vind dat je geen reakties kunt geven die miss wel nergens op slaan, omdat het niet een échte drukplek is..me buurvrouw dioe heeft al jaren paarde vanaf dat ze 1 was en die zij dat het geen drukplek was ze wist ook niet wat het wel was...maar heb al een gelpad en die leg ik boven me shabrak en daar me bondding over heen zij zij het gaat dan wel goed. En er heeft iemand naar gekeken of het zadel goed lag en dat is dus zo vandaar dat ik vraag of jullie het weten wat het dan wel is!
Bedankt voor alle reakties ( de normale )
Ik snap het niet. In jouw onderschrift schrijf je dat het (waarschijnlijk) wel drukplekken zijn en dat je daarom het zadel wil ruilen en nu zijn het ineens geen drukplekken meer