Zeg maar zulke smalle teugels als Zep haar hoofdstel's keelriem

Rondgenaaid dus
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dabo schreef:Je ziet inderdaad niet veel Engelse neusriemen.. allemaal gecombineerde.
Ik heb nog een oud hoofdstel van mijn vorige paard (17!! jaar geleden) en daar rijd ik nu mijn verzorgpaard mee. Prachtige kwaliteit, ik heb het goed onderhouden. Verborgen gespen, en een sierstiksel op de neusriem. Ik heb er helaas geen foto van...

) 

parouscha schreef:Als het goed is moet http://www.tweespan.com hem nog wel hebben hoor ?
Of heb je al gebelt met hun.
Bon-Fire; koperkleurige gespen + frondeel € 81,50

_Romana_ schreef:Maar topicstartster! Zoals ik al zei bij divoza kun je gewoon een engelse neusriem kopen, staat in de catalogus!!!!!!!!!! Dus je hoeft niet meer verder te zoeken hoor!!
_Romana_ schreef:[image]
Nou voor 22 euro heb je een neusriem, dan koop je een heel goedkoop hoofdstelletje van piafferuitersport.nl erbij voor 17,50
[image]
haalt de neusriem eruit en zet de andere ertussen en je hebt voor 40 euro een leuk hoofdstelletje!
germie schreef:EN zo'n neusriem past dan weer niet bij de rest van het hoofdstel. Dat is het nadeel van losse neusriemen, je moet geluk hebben dat het mooi samen past.