Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
!)
!
, ik kan het niet over m´n hart verkrijgen om haar te verkopen!
, dus tegen de tijd dat ze wordt ingereden, hoop ik dat mijn zoon inderdaad nog ambities heeft om haar te rijden
.
!) cornelie schreef:Zoals in mijn onderschrift te zien is heb ik er sinds 1,5 week een paard bij, nou ja, nu nog een jaarlingIk werk zelf halve dagen dus ik het sowieso de hele middag nog. Omdat het met pride niet mogelijk is om op een leuke manier dressuurwedstrijden te rijden heb ik ervoor gekozen om er een merrie bij te kopen. Zij is er gewoon wat meer geschikt voor. Pride verkopen was ook geen optie, daarvoor hebben we al teveel meegemaakt en het is gewoon een ontzettend leuk dier met veel streken. Pride wordt nu dan wel een beetje een recreatiepaardje, de druk is er af. Ik moet ook nog zien of het allemaal haalbaar is maar ik denk dat ik meer spijt zou krijgen als ik het níet zou doen. Maar ik heb in elk geval al meer tijd dan jij begrijp ik, dus dat scheelt ook al.
), voeren, enzovoorts... Ik ga aankomend jaar naar atheneum 6. Al moet ik toegeven dat ik tot vorig jaar iig erg weinig voor school heb gedaan buiten mijn schooluren zelf...
Dus een echt schoolvoorbeeld ben ik niet.
Als ik naar school ga wil mijn vader ook nog wel de paarden 's morgens doen, als ik bijv om 8 uur al op school moet zijn. Vooral in de winter is dat voor mij lastiger namelijk. Uiteindelijk wil ik ook graag wat vaker op de merrie die nu zadelmak/ingereden wordt, ze was een tijdje kreupel maar we bouwen nu weer langzaam op (tot nu toe alleen aan de hand). Voor mij is het wel te redden dus, soms kan ik daardoor minder (of niet sommige dagen) achter de computer zitten maar het is het dubbel en dwars waard voor mij! 
ynskje21 schreef:Hoe krijg je dan 3 paarden gedaan in 3 uur ????
maar dat is een keus, net wat je belangrijk vind.
) dan zou ik zeggen : ga ervoor!!
)